SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dzień Matki: pracownice w wizerunkowych reklamach Biedronki - Lidl, Tesco i Kaufland z promocjami cenowymi (wideo)

Trwa wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów Biedronka z okazji Dnia Matki. W spotach występują pracownice firmy, które opowiadają o swoich dzieciach i doświadczeniach związanych z macierzyństwem.

W spotach występują pracownice z różnych stanowisk i działów Biedronki: sklepów, a także pionów biurowych. Wszystkie opowiadają, jakie są największe przyjemności i wyzwania związane z macierzyństwem.

Kampania informuje, że w Biedronce pracuje 40 tys. matek. Wszystkim im, a także pozostałych matkom, są składane życzenia z okazji ich święta. Reklamy kończą się hasłem „Codziennie #jestemmama”, będącym przeróbką znanego sloganu Biedronki „Codziennie niskie ceny”.

Akcja reklamowa jest realizowana głównie w telewizji oraz internecie.

Za obsługę marketingową Biedronki odpowiadają agencja reklamowa Duda Polska (kreacja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

W poprzedniej dużej kampanii Biedronki reklamowana była promocja „Super Zwierzaki”, a we wcześniejszej, promującej produkty do sprzątania, wystąpiła Małgorzata Rozenek-Majdan.

Inne sieci sklepów z okazji Dnia Matki realizują kampanie produktowe. Lidl promuje promocję cenową bukietu 13 róż i opakowania Raffaello. Kaufland - w spocie z nowego cyklu utrzymanego w konwencji seriali familijnego - promuje niższą cenę bombonierki Merci, a Tesco – obniżoną cenę orchidei dwupędowej.

 

Dołącz do dyskusji: Dzień Matki: pracownice w wizerunkowych reklamach Biedronki - Lidl, Tesco i Kaufland z promocjami cenowymi (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qwerty
Kampania jest z okazji Dnia Matki a nie Dnia Kobiet, jełopy z WM...
Każdy, kto choć raz zrobił zakupy w Biedronce to wie jak traktowane tam są kobiety. I żadna, nawet najdroższa kampania promocyjna, tego negatywnego obrazu nie zmieni.....
0 0
odpowiedź
User
X8
Bardzo fajna, szczera i demokratyczna ta kampania Biedronki. Reszta pojechała banałem handlowym.
0 0
odpowiedź
User
zaskoczona
To pewnie dlatego, że Biedronka tak o mnie dba zapier... Po 11 godzin dziennie o dziecko widuje nie wychowuje. Pełne hipokryzji wideo. Matkami w biedro mogą być tylko panie od kierowniczki sklepu i wyzsze stanowiska, kasje jest tylko małym czarnuchem który ma spędzić życie w pracy, życia rodzinnego nie musi mieć.
0 0
odpowiedź