SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Energa dla klientów i dziennikarzy

Nowa witryna internetowa firmy Energa

9 stycznia br. ENERGA oficjalnie uruchomiła nową witrynę internetową - www.ENERGA.pl. Oprócz informacji i druków przydatnych klientom i kontrahentom spółki, strony www wzbogacono o system komunikacji z mediami, który usprawnia indywidualny kontakt z dziennikarzami i umożliwia bardziej efektywne komunikowanie.

"W dobie coraz powszechniejszego dostępu do Internetu, strony www są dla wielu osób podstawowym źródłem informacji. Mamy nadzieję, że witryna ENERGA.pl będzie pomocna w uzyskaniu wiedzy o spółce i jej usługach. Zachęcamy naszych klientów i kontrahentów do spojrzenia na ENERGĘ z nowej strony." - powiedział Waldemar Bartelik, prezes Zarządu ENERGI.

Nowa witryna to zbiór informacji o spółce, jej usługach oraz bezpiecznym zasadach użytkowania energii elektrycznej. Można na niej odnaleźć godziny otwarcia rejonowych Biur Obsługi Klienta, dane teleadresowe centrali i zakładów terenowych, komunikaty o planowanych wyłączeniach i informacje o ogłaszanych przetargach. Obecnym i potencjalnym klientom ENERGA udostępnia m.in. aktualną taryfę dla energii elektrycznej, druki i akty prawne w formie do pobrania i wydrukowania.

Nowością na stronach ENERGI są "kalkulatory", dzięki którym każdy może obliczyć koszt zużycia energii elektrycznej w zależności od wybranej taryfy, rodzaju ogrzewania elektrycznego i sprzętu AGD.

Specjalnie dla dziennikarzy uruchomiono dział "Dla mediów" - strony, na których zgromadzone są informacje na temat ENERGI i jej działalności oraz dodatkowe materiały dla mediów, galerie zdjęć i materiałów graficznych (zdjęcia członków zarządu, siedziby i zakładów terenowych, logo). Internetowe biuro prasowe dostępne jest ze strony głównej witryny w dziale "dla mediów" oraz pod niezależnym adresem http://media.energa.pl.

"Zarządzanie informacjami i wiedzą bez internetu byłoby dzisiaj trudne. Nie sposób wyobrazić sobie bez tego public relations, internet stał się jednym z podstawowych narzędzi pracy. Prawie wszyscy dziennikarze szukając informacji zaczynają od sieci. Na stronach ENERGI umożliwiamy zatem mediom dostęp online do materiałów prasowych, zaś osoby zarejestrowane w naszej bazie otrzymują e-mailem informacje w wybranym zakresie zainteresowań i formie." - powiedziała Bożena Dubicka, kierownik Biura Informacji i Promocji.

Dołącz do dyskusji: Energa dla klientów i dziennikarzy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl