SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Epica dla Euro RSCG

Przedstawiciele 31. europejskich magazynów branżowych zajmujących się reklamą przyznali tegoroczną Epice d'Or, prestiżową nagrodę dla najlepszej europejskiej reklamy, telewizyjnej reklamie Peugeot 206 - "Rzeźbiarz". Reklama została wybrana spośród 5000 zgłoszeń. "Rzeźbarz" był również wyświetlany w polskiej telewizji. W reklamie młody Hindus stara się przerobić swój stary samochód, miażdżąc go siadającym na nim słoniem, czy uderzając samochodem w mur, a następnie wystukując go młotkiem, aby nadać mu kształty wymarzonego pojazdu francuskiego koncernu - Peugeot 206.

"Reklama traktuje głównie o chęci posiadania pięknej rzeczy. Tak jak wcześniejsze reklama, która była filmowana w Japonii, wybraliśmy kraj gdzie nie ma samochodów Peugeot - więc można tylko o nich marzyć. Podczas gdy 206 jest najlepiej sprzedającym się małym samochodem w Europie, nasz indyjski bohater musi dokonać nie lada cudów, by zostać jego właścicielem" - mówi Roberto Greco, jeden z dyrektorów kreatywnych tej reklamy. "Bardzo dobrze znam Indie i w tej reklamie chciałem oddać klimat tego kraju. To co widzimy w reklamie "Rzeźbiarz" to prawdziwe Indie: pełne kurzu, chaosu i jednocześnie pełne optymizmu i dobrego humoru" - dodaje Matthijs Van Heijinien, duński reżyser reklamówki.

Epica d'Or jest uważana za jedną z ważniejszych europejskich i światowych nagród w branży reklamowej. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się 23 stycznia 2003 roku w Mediolanie.

Dołącz do dyskusji: Epica dla Euro RSCG

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl