SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Era: Taryfa zero

2 lipca rozpoczęła się kolejna kampania Ery. Jej celem jestpromocja nowej oferty Operatora 'Taryfa Zero'.

To pierwsza taka oferta na rynku, która zapewnia Klientomelastyczne możliwości korzystania z telefonu komórkowego. Nie płacąoni miesięcznego abonamentu, a dla utrzymania numeru nie musząobowiązkowo doładowywać telefonu. Ceny za połączenia naliczane sąwedług stawek abonamentowych, a korzystający z telefonu płacąjedynie co miesiąc za realny czas połączeń.

Wprowadzeniu oferty, towarzyszy multimedialna kampania reklamowaprzygotowana przez Agencję G7. Kreacja wpisuje się w stylistykęostatnich kampanii Ery. Podobnie jak poprzednio, wykorzystano tuzestaw unikalnych, super nowoczesnych animacji łączących zdjęcia igrafiki. Ich forma i dynamika ilustruje nowoczesność Ery orazelastyczność i dopasowanie nowego produktu operatora do potrzebzwykłych ludzi.

eraaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kampania promujaca nową ofertę obejmie prasę (dzienniki,tygodniki i magazyny kolorowe) i outdoor oraz telewizję (telewizjeogólnopolskie i tematyczne).

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był zespół wskładzie:

Ze strony Agencji G7:

Dorota Mazur - Group Account Direktor

Andrzej Błachut - Art. Director,

Marcin Mroczek - Copywriter

Mariusz Joński - Dyrektor Kreatywny
Animacje i montaz -Lunapark

Produkcja - Tango Production

Media zaplanowało OMD.


Ze strony Klienta:
Dział komunikacji rynkowej PTC.

Dołącz do dyskusji: Era: Taryfa zero

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl