SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ESE Entertainment partnerem esportowym Kantar

ESE Entertainment zostało bezpośrednim partnerem esportowym firmy badawczej Kantar. Współpraca ta obejmować będzie tworzenie badań rynku oraz strategii w obszarze esportu i simracingu.

ESE Entertainment oraz Kantar rozpoczynają współpracę z zakresu świadczenia usług badań rynku, oraz strategii w obszarze esportu i simracingu. Rozwinięcie współpracy pozwala obu firmom na poszerzenie możliwości realizacji projektów, które mają do zaoferowania potencjalnym klientom.

Celem współpracy ESE z Kantar jest opracowanie badań rynkowych, analiz, narzędzi i strategii, które mogą być oferowane potencjalnym klientom aktywnie działającym w Digital Motorsporcie.

Początkowy zakres badań, powstających dzięki nowej współpracy, będzie obejmować przede wszystkim - identyfikację możliwości i barier w świecie gier i esportu, zrozumienie branży Digital Motorsportu w szczególności uwzględniając analizę różnych gier i projektów marketingowych wraz z badaniem profili graczy, a także nawigację i uzyskanie wglądu w marki obecne w esporcie i gamingu.

- Współpraca z Kantar otwiera możliwość przygotowania dla firm skutecznych strategii marketingowych i sponsoringowych w obszarze esportu i simracingu przygotowanych na podstawie dogłębnych badań i analiz środowiska esportowego, potrzeb i zainteresowań. Proponujemy produkty dostosowane do ID firm i ich stategicznych potrzeb - komentuje Michał Mango, head of strategy w ESE.

ESE partnerem Kantara

Simracing to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dyscyplin esportu, od ponad 2 lat wspierana jest przez Międzynarodową Federację Samochodową (FIA), która współpracuje z wydawcami gier wyścigowych oraz zachęca lokalne organizacje do wspierania rywalizacji esportowych. Przełomową decyzją FIA było uznanie rywalizacji w grach wyścigowych, jako jednej z dyscyplin w których członkowie FIA mogą organizować zawody w randze mistrzostw kraju w ”Digital MotorSporcie”, bo tak oficjalnie określana jest rywalizacja esportowa w grach wyścigowych

- Wraz z rozwojem i wagą takich obszarów jak gaming i esport, naturalne jest zainteresowanie tą tematyką i zaangażowanie ze strony Kantara. Mamy ambicję poszerzania naszych kompetencji i obecności badawczej w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie biznesu, ale także chcemy aktywnie włączyć się w świat esportu poprzez opracowywanie adekwatnych rozwiązań konsultingowych i marketingowych.  W takiej sytuacji, nasza współpraca z ESE jest naturalnym krokiem. Jesteśmy przekonani, że zaowocuje ona stworzeniem nowych produktów i rozwiązań we wspomnianych obszarach - komentuje Kamil Michalski, general manager w Kantar Polska.

Dołącz do dyskusji: ESE Entertainment partnerem esportowym Kantar

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl