SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gala Warsaw Destination Alliance

Na uroczystej Gali 9 października przedstawiciele Fundacji Warsaw Destination Alliance (WDA) po raz pierwszy wręczyli nagrody firmom i osobom, które wspierają jej działalność

Nagrody otrzymali Partnerzy WDA: Warsaw Voice -  w którym ukazują się reklamy fundacji, TBWAPR - agencja świadcząca usługi public relations na rzecz fundacji, Nicholas Robinson - freelancer, związany z BBC i Time, Brytyjsko -  Polska Izba Handlowa, Amerykańska Izba Handlowa w Polsce,  Polsko - Niemiecka Izba Przemysłowo - Handlowa, Ewa Don Siemion - rzecznik prasowy WDA,  Marco Barros - przedstawiciel podobnej do WDA fundacji z San Antonio, Joe Smoczyński - Partner w  firmie Moore Stephens, świadczącej na rzecz fundacji usługi księgowe, Henryk Szymański - szef agencji Henyo Behrendt, która wyprodukowała spoty reklamowe do BBC i CNN, Urząd Miasta Warszawy, BBC i CNN, za emisję spotów, członkowie zarządu WDA, dwunastu aktywnych członków (hotele*) oraz komitet organizacyjny Gali.

Podczas Gali, 9 października, po raz pierwszy został zaprezentowany nowy spot, który od 9 października do 12 grudnia br. jest pokazywany w CNN trzy razy dziennie: rano, po południu i wieczorem. Spot, przygotowany przez agencję Henyo Behrendt, różni się nieznacznie od emitowanego w BBC World, kładąc jednak nacisk na  pokazanie Warszawy jako miejsca spotkań - zarówno biznesowych jak i prywatnych. Hasło kampanii reklamowej -  Let's meet in Warsaw.

Przemówienie na Gali na temat branży turystycznej wygłosił Marco Barros, dyrektor zarządzający Radą ds. turystyki w San Antonio. Rada jest organizacją prywatną, zrzeszającą firmy związane z branżą turystyczną: hotele, miejsca rozrywki, muzea, wypożyczalnie samochodów, linie lotnicze, restauracje, firmy transportowe, turystyczne, organizatorów spotkań i konferencji, sprzedawców i dostawców.
Tegoroczna Gala rozpoczęła cykl spotkań, na których Fundacja planuje nagradzać firmy i osoby wspierające branżę turystyczną, a także najlepszych pracowników warszawskich hoteli.

Podczas dwóch lat działalności fundacji udało się wprowadzić dobrowolną opłatę 1 euro za dobę hotelową w dwunastu warszawskich hotelach, w marcu przeprowadzić miesięczną promocję Warszawy na portalu cnn.com, od początku lipca przez pięć tygodni wyemitować spot w BBC World. Sukcesem WDA jest również nieustannie poszerzająca się lista firm i instytucji, które wspierają fundację nie tylko finansowo, ale również stanowią silną grupę działającą na rzecz repozycjonowania marki Warszawa oraz stworzenia jej nowego wizerunku na świecie.


*Warsaw Destination Alliance to fundacja stworzona przez największe sieciowe hotele warszawskie: Hyatt Regency Warsaw, Holiday Inn, InterContinental Warszawa, Le Regina, Le Royal Meridien Bristol, Marriott Warsaw, Radisson SAS, Rialto, Sheraton Warsaw Hotel & Towers, Sofitel Victoria, Residence St. Andrews Palace, The Westin Warsaw. Tworzą ją również linie lotnicze, wypożyczalnie samochodów, restauracje, galerie, muzea oraz koncerny spożywcze. Działalność fundacji została zainicjowana przez Alexa Kloszewskiego, Dyrektora Generalnego hotelu InterContinental Warszawa oraz Gerda Bauera z hotelu Sheraton w Warszawie. Fundacja utrzymywana jest ze składek członkowskich, dobrowolnych opłat marketingowych na promocję Warszawy, darowizn, zbiórek, aukcji i imprez.

Dołącz do dyskusji: Gala Warsaw Destination Alliance

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl