SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gaspol reklamowany przez NuOrder

Agencja NuOrder wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową firmy Gaspol. Pierwsza kampania reklamowa przygotowana przez agencję przebiega pod hasłem „Zmień sprzedawcę gazu ziemnego w 15 minut”.

NuOrder odpowiada za strategię, kreację i produkcję treści na potrzeby komunikacji marketingowej ośmiu linii produktowych, sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego Gaspolu. Produktami promowanymi przez agencję będą zarówno te dla klientów indywidualnych (gaz płynny i gruntowe pompy ciepła), jak też dla biznesowych (gaz płynny dla instalacji zbiornikowych i sieciowych, mikrokogeneracja, LNG dla klientów komercyjnych lub osiedli, energia elektryczna, gaz ziemny).

Współpraca jest zaplanowana do końca br. Nie podano, które inne agencje brały udział w tym przetargu.

Pierwsza kampania, rozpoczęta 2 czerwca, w obecnej odsłonie jest prowadzona pod hasłem „Zmień sprzedawcę gazu ziemnego w 15 minut”. Obejmuje internet (m.in. reklamy richmediowe na stronach z Google Display Network, działania na forach internetowych i portalach społecznościowych) oraz prasę (inserty).

Dołącz do dyskusji: Gaspol reklamowany przez NuOrder

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl