SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gigantyczny język przywołuje wspomnienia w nowej letniej reklamie Coca-Coli (wideo)

Coca-Cola rozpoczęła nową kampanię „Magic of Coke Taste”, którą chce nakłonić ludzi, by wracali pamięcią do chwil, które kojarzą im się z pierwszym łykiem tego gazowanego napoju. Za kreację reklam odpowiada agencja Wieden+Kennedy.

Smak jest jednym z najsilniejszych zmysłów człowieka. Opierając się na tym spostrzeżeniu, Coca-Cola rozpoczyna kampanię „Magic of Taste Coca-Cola”, w której skupia się na retrospekcyjnych przygodach młodej kobiety i jej olbrzymiego animowanego języka.

Film reklamowy rozpoczyna się od sceny, w której dziewczyna w ulewnym deszczu w ponurym mieście otwiera butelkę Coca-Coli. Po tym, jak wypija łyk napoju z butelki zaciśniętej w dłoni, jej język uwalnia się i wraca do wspomnień związanych z pierwszym łykiem napoju.

Olbrzymi język pojawia się na słonecznej plaży, po której bohaterka reklamy biegnie ciesząc się wolnością, potem pojawia się na stoku narciarskim, na którym bez wysiłku zjeżdża po zaśnieżonej górze. Ta scena zamienia się następnie w film, który ogląda w kinie, zanim zatańczy z przyjaciółmi na imprezie domowej.

Kampania marketingowa obejmie 60-sekundowy spot telewizyjny, uzupełniony o jego 30- i 20-sekundowe  wersje. Działania reklamowe prowadzone są też w internecie.

- Coca-Cola ma wyjątkową zdolność wywoływania pozytywnych uczuć i emocji związanych ze specjalnymi wspomnieniami i tą kampanią właśnie na to zwracamy uwagę - powiedział Walter Susini, dyrektor marketingu napojów gazowanych Coca-Coli w Europie Zachodniej. - Chcieliśmy ożywić te chwile i pokazać, że Coca-Cola nie tylko jest pysznym i orzeźwiającym napojem, ale także ma wyjątkową zdolność przywrócenia pozytywnych wspomnień i skojarzeń, które pozwolą wam żyć najlepiej - dodał.

Za kreację reklam odpowiada agencja Wieden+Kennedy.

Dołącz do dyskusji: Gigantyczny język przywołuje wspomnienia w nowej letniej reklamie Coca-Coli (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nikki
Taka sama beznadzieja jak produkt, żeby nie powiedzieć żenada. No ale markjetingowcy darmozjady będą mieli z tego benefity, więc dla nich jest super.
0 0
odpowiedź