SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Globalny budżet reklamowy BMW dla GSD&M

Firma BMW przekazała swój globalny budżet reklamowy agencji GSD&M Idea City.

Do tej pory należąca do holdingu reklamowego Omnicom Group agencja obsługiwała producenta samochodów na rynku amerykańskim.

Pierwsza globalna kampania jaką GSD&M przygotuje dla BWM będzie opierać się na temacie radości. Na początek wystartuje ona tego lata w Europie, a na początku przyszłego roku za oceanem.

Do tej pory BMW korzystało z usług różnych agencji reklamowych na różnych rynkach. Przykładowo w Wielkiej Brytanii firmę obsługiwała WCRS, w Niemczech Media Audience Beratung, a w Kanadzie i regionie Azji i Pacyfiku DDB.

Obecnie GSD&M walczy również z należącym do Interpublic Group domem mediowym Universal McCann o zachowanie wartego około 200 milionów dolarów amerykańskiego budżetu medialnego BMW.

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: Globalny budżet reklamowy BMW dla GSD&M

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl