SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Współpraca z Allegro w drugiej odsłonie kampanii "Głośni w łóżku" Durex

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej "Gośni w łożku" marki prezerwatyw Durex (Reckit Benckister). Producent zaprosił w niej do współpracy platformę ecommerce Allegro.

Kampania "Głośni w łóżku"wystartowała 7 czerwca, czyli w Międzynarodowy Dzień Seksu. Projekt ma zachęcić pary do dzielenia się swoimi pragnieniami, a także wsłuchania w potrzeby drugiej połówki. W pierwszej, telewizyjnej odsłonie kampanii, wzięły udział cztery pary, w tym jednopłciowa (znani w sieci jako Jakub i Dawid).

Durex w drugiej odsłonie kampanii "Głośni w łóżku"

Kontynuując założenia kampanii „Głośni w łóżku”, Durex zachęca do rozmowy o seksie i poszukiwania idealnego dopasowania. Teraz, w specjalnej strefie marki na Allegro, udostępnia w tym celu limitowane zestawy powstałe we współpracy z polskimi producentami – manufakturą zapachów Mo61 i artystką Beatą „Barrakuz” Śliwińską.  

Zestawy dostępne w specjalnej strefie Durex na Allegro występują w trzech wariantach - z trzema opakowaniami wybranych prezerwatyw: Supercienkimi, Powiększonymi lub Dopasowanymi. W każdym zestawie znajduje się również zapach do wnętrz od marki Mo61, a także kolaż autorstwa Beaty „Barrakuz” Śliwińskiej, którego układ można zmieniać według własnej wizji.

- Kampanię „Głośni w łóżku” rozpoczęliśmy premierą spotu, w którym na podstawie autentycznych historii par, pokazaliśmy, jak dużą rolę w związku ma otwarta komunikacja i mówienie o swoich potrzebach oraz pragnieniach. Wierzymy, że wiele osób przekonało się do naszego przekazu i albo zaczęło podejmować temat seksu w rozmowach, albo chciałoby to zrobić. Dla tych drugich, którym brakuje jeszcze trochę odwagi, wspólnie ze wspaniałymi polskimi twórcami, stworzyliśmy specjalne zestawy. Mamy nadzieję, że zapach i kolaż zbudują atmosferę sprzyjającą intymnej rozmowie, a nasze produkty pozwolą odkrywać rozkosz dopasowania - komentuje Magdalena Pichelska-Fedorczuk, menadżerka odpowiedzialna za kategorię wellbeing w Reckit Benckister.

Kampanię "Głośni w łóżku" przygotowały DDB (koncept kreatywny, strategia), Papaya Films (produkcja), OMD (planowanie i zakup mediów w telewizji), Zenith (planowanie i zakup mediów digital) studia Rio de Post oraz Głośno (postprodukcja), Tears Of Joy (współpraca z influencerami), Big Picture (public relations).

Dołącz do dyskusji: Współpraca z Allegro w drugiej odsłonie kampanii "Głośni w łóżku" Durex

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl