SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa K2 z 59,6 mln zł wpływów i 1,2 mln zł straty w 2013 r.

W 2013 roku Grupa K2 Internet zanotowała 59,6 mln zł przychodów netto ze sprzedaży i 1,12 mln zł straty netto. Kapitał własny spółki na koniec roku wyniósł 23,84 mln zł.

Wpływy netto Grupy K2 Internet wzrosły w ub.r. o 8,7 proc. - z 54,8 mln zł do 59,6 mln zł. EBITDA spółki wyniosła 3,05 mln zł wobec -102 tys. zł rok wcześniej.

Firma zanotowała 1,68 mln zł straty brutto (wobec 339 tys. zł straty w 2012 roku) i 1,17 mln zł straty netto (wobec 172 tys. zł zysku w 2012).

- Początek 2013 roku nie okazał się łaskawy zarówno dla K2 jak i całego rynku usług marketingowych. Mimo dalszego wzrostu wydatków reklamowych na internet, klienci wykazywali się dość dużą ostrożnością w podejmowaniu decyzji o starcie projektów marketingowych. Dopiero druga połowa roku przyniosła zdecydowaną poprawę nastrojów, co przełożyło się zarówno na wyniki Grupy K2, jak i zmianę trendu na pozytywny - komentuje w liście do akcjonariuszy, pracowników i klientów prezes Grupy K2 Tomasz Tomczyk . - Cały rok 2013 powinniśmy jednak określić jako niełatwy w historii firmy, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że w okresie tym w dalszym ciągu wspieraliśmy kapitałochłonne inwestycje takie jak Oktawave, co w znaczący sposób przełożyło się na zanotowane wyniki finansowe - zaznacza.

Przychody Grupy K2 Internet z usług e-marketingowych wyniosły w ub.r. 40,48 mln zł (o 2,2 mln zł więcej niż rok wcześniej), a z usług mediowych - 19,12 mln zł (o 2,1 mln zł więcej niż w 2012 roku). EBITDA pierwszego segmentu osiągnęła wartość 2 mln zł, a drugiego - 1,05 mln zł.

Do Grupy K2 Internet w całości należą firmy K2 Internet, K2 Media, K2 Web Systems, K2 Search, K2.pl, Good, K2 TM, Oktawave oraz mniejszościowe udziały w firmach MDPL, Audioteka i Fastbanking.

Dołącz do dyskusji: Grupa K2 z 59,6 mln zł wpływów i 1,2 mln zł straty w 2013 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl