SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Headlines Porter Novelli z Gillette

Headlines Porter Novelli rozpoczyna działania w ramach międzynarodowego projektu dla marki Gillette Procter & Gamble.

Firma Headlines została zaangażowana do międzynarodowego projektu PR dla marki Gillette, Procter & Gamble, którego celem jest koordynacja działań i wdrażanie wspólnych strategii marki Gillette we wszystkich krajach CEEMEA (Central & Eastern Europe, Middle East and Africa) - regionu Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Oprócz Headlines w projekcie uczestniczą firmy Porter Novelli z Rosji, Turcji oraz ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, koordynowane przez biuro w Londynie.

Międzynarodowy projekt ma na celu maksymalizację efektywności działań PR z nastawieniem na międzykulturową wymianę doświadczeń, która pozwoli na lepsze zrozumienie potrzeb odbiorców marki Gillette w poszczególnych krajach regionu.

Osobą odpowiedzialną za projekt jest Monika Mendel-Wiszowata, account director działu Consumer, Headlines Porter Novelli.

Dołącz do dyskusji: Headlines Porter Novelli z Gillette

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl