SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jabłczyńska, Kurzajewski, Lenartowicz i Popek promują patriotyzm gospodarczy

Rusza kampania „Wybieram 590 - sobota dla Polski”, która ma zachęcać Polaków, by podczas zakupów sięgali po polskie produkty oraz usługi i w ten sposób wspierali rodzimą gospodarkę. Do akcji zaproszono aktorkę Joannę Jabłczyńską, prezentera Macieja Kurzajewskiego, dziennikarkę Annę Popek i aktora Jacka Lenartowicza.

Nazwa kampanii „Wybieram 590 – sobota dla Polski” nawiązuje do początkowych cyfr kodów kreskowych oznaczających produkty w większości przypadków są wytworzone przez firmy związane z naszym krajem.

Jak wynika z analizy przygotowanej na potrzeby kampanii przez firmę audytorsko-doradczą Grant Thornton, w przypadku towarów wytwarzanych w naszym kraju, przez firmy z polskim kapitałem – z każdej złotówki wydanej na taki produkt do krajowej gospodarki wróci aż 79 groszy. Jeśli jest to towar wytworzony zagranicą i tylko sprzedawany w Polsce – trzy razy mniej.

Organizatorzy akcji chcą przekonywać Polaków, by w trakcie przedświątecznych zakupów zwracali uwagę na to, skąd pochodzi kupowany przez nich towar. Kulminacja kampanii ma przypaść w sobotę 7 grudnia. W internecie pod hasztagiem #sobotadlaPolski organizatorzy, partnerzy i ambasadorzy będą zachęcali Polaków do wkładania do koszyków zakupowych rodzimych produktów.

W spocie promocyjnym kampanii występują Joanna Jabłczyńska, Maciej Kurzajewski, Anna Popek i Jacek Lenartowicz.

W ramach kampanii Wybieram 590 odbędzie się akcja. projektu będą zachęcać Polaków, żeby 7 grudnia, podczas zakupów sięgali po dobra, wytworzone przez polskie firmy i których kod kreskowy zaczyna się od cyfr 590.

Lokalni przedsiębiorcy oraz rodzimi sprzedawcy mogą włączać się do kampanii dzięki hashtagom #sobotadlaPolski i #wybieram590.

Projektowi Wybieram 590 – sobota dla Polski towarzyszy ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna. Na jej potrzeby przygotowano m.in. stronę internetową Wybieram590.pl.

Partnerem strategicznym akcji jest PKN Orlen, partnerami głównymi Poczta Polska i Grupa Cedrob. Za komunikację kampanii odpowiada agencja Świeża Bazylia.

Dołącz do dyskusji: Jabłczyńska, Kurzajewski, Lenartowicz i Popek promują patriotyzm gospodarczy

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bez komentarza
"Gwiazdy" TvKursk uwielbiają... SALCESON. No i wszystko jasne.
odpowiedź
User
lluu
ale dno...
odpowiedź
User
Arszlo
Chyba nie ma obecnie bardziej zdewaluowanego słowa niż patriotyzm...
odpowiedź