SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jacobs Crema Gold reklamowana „z pianką i z przyjemnością” (wideo)

Pod hasłem „Z pianką. I z przyjemnością” startuje kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek kawy rozpuszczalnej Jacobs Crema Gold (Mondelez Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT Warszawa, Opus B, Starcom i Alert Media Communications.

Kawa rozpuszczalna Jacobs Crema Gold została wprowadzona do sprzedaży w dwóch opakowaniach: 100 i 200 g. Ich sugerowane ceny detaliczne wynoszą ok. 17 i 27 zł. Produkt jest skierowany do kobiet prowadzących aktywny styl życia. Opakowania kawy zaprojektowała agencja Opus B.

Komunikacja Jacobs Crema Gold podkreśla, że ta kawa jest 100-procentową mieszanką starannie dobranych kaw o harmonijnym smaku oraz charakterystycznej, subtelnej piance.

- Kampania pod hasłem „Z pianką. I z przyjemnością” zwraca uwagę na najważniejsze atrybuty nowego produktu - subtelną piankę i harmonijny smak, idealnie komponujące się z chwilami przyjemności i relaksu z kawą - opisuje Joanna Starczewska, młodszy kierownik ds. zarządzania markami kawy rozpuszczalnej w Mondelez Polska.


Akcja reklamowa od 25 października jest prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowa wersja spotu w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz kanałach z oferty Atmediów i Discovery), prasie (magazyny branżowe) oraz punktach sprzedaży (materiały POS i samplingi). W telewizji reklamy będą emitowane przez 8 tygodni.


Spot telewizyjny przygotowała agencja JWT Warszawa, za aktywności BTL odpowiada agencja Opus B, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za działania public relations - agencja Alert Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Jacobs Crema Gold reklamowana „z pianką i z przyjemnością” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl