SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Milka wchodzi w segment kremów czekoladowych, będzie wsparcie

Mondelez Polska poszerza ofertę marki Milka o krem czekoladowy. Nowość będzie wsparta silną kampanią marketingową.

Milka wprowadza na rynek krem czekoladowy 350g z orzechami laskowymi.

Produkt jest stworzony na bazie oleju słonecznikowego, nie zawiera barwników oraz substancji konserwujących, ma kremową konsystencję. W odpowiedzi na bieżące trendy, nowość sprzedawana jest w szklanych słoikach, które można poddać recyklingowi.

Wprowadzeniu nowego produktu Milka na rynek towarzyszy kampania pod hasłem „Każdy poranek zasługuje na odrobinę delikatności”. Marka zachęca w ten sposób do tego, by delektować się porannym posiłkiem wraz z bliskimi, poprzez wspólne spożywanie kremu czekoladowego w zupełnie nowej, idealnej do tego postaci.

Promowanie nowości Milka będzie opierać się na budujących widoczność materiałach POSM. Dodatkowe wsparcie zapewnić ma zaplanowana reklama telewizyjna oraz kampania digital. Za kreacje kampanii odpowiada agencja Ogilvy.

Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

 

Dołącz do dyskusji: Milka wchodzi w segment kremów czekoladowych, będzie wsparcie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
To jest niedobre. Nie da sie przemęczyć słoika
odpowiedź