SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play zmienia warunki niektórych usług Virgin Mobile. Klienci mogą wypowiedzieć umowę bez konsekwencji

Play od pierwszego czerwca przestanie świadczyć niektóre abonamentowe klientom Virgin Mobile. Z oferty operatora znikają na obecnych warunkach "AboJa", "Plany w Abonamencie", "Twoja Grupa Numerów w promocji Plany w Abonamencie" oraz "Darmowe GB dla Lojalnych".

Abonament Virgin Mobile "AboJa" od 1 czerwca będzie kosztować 15 zł miesięcznie jeśli obecnie klient korzysta z rabatów 5 zł za zgodę na e-fakturę i 5 zł za zgody marketingowe, jeśli nie korzysta z rabatów, cena to 25 zł. Zakres usług w ramach abonamentu to: - nielimitowane rozmowy na wszystkie numery komórkowe i stacjonarne, - nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci komórkowych, - 5 GB Internetu.

Jak podano w komunikacie, z przyczyn technicznych od 1 czerwca 2023 r. operator przestanie świadczyć usługi w ramach ofert „Plany w abonamencie”, „Twoja grupa numerów w promocji Plany w abonamencie”, „Darmowe GB dla lojalnych”.

Od 1 czerwca 2023 r. będą obowiązywały nowe warunki: abonament: 15 zł miesięcznie w przypadku korzystania z rabatów 5 zł za zgodę na e-fakturę i 5 zł za zgody marketingowe, dla pozostałych klientów - 25 zł.

Zakres usług w ramach abonamentu:
- nielimitowane rozmowy na wszystkie numery komórkowe i stacjonarne,
- nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci komórkowych,
- 10 GB Internetu

Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie powyższych usług do dnia wejścia tych zmian w życie. Złożenie wypowiedzenia nie będzie skutkowało naliczeniem kary umownej.

P4, operator sieci telekomunikacyjnej Play, w 2020 roku kupił wirtualnego operatora Virgin Mobile Polska za 59 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Play zmienia warunki niektórych usług Virgin Mobile. Klienci mogą wypowiedzieć umowę bez konsekwencji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciasny Wiesiek
Czy to dotyczy wszystkich klientow,czy tylko tych z Polski a Ukraincy otrzymaja lepsza oferte,od polskich klientow?
9 5
odpowiedź