SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Japońscy internauci uwielbiają rozrywkowe serwisy

Prawie 74 procent japońskich internautów (45,7 miliona) odwiedziło w lutym bieżącego roku serwisy w kategorii 'Rozrywka', do których należą np. strony z klipami wideo, muzyką czy witryny stacji telewizyjnych.

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że na tego typu stronach spędzili oni niemal 15 procent całkowitego czasu poświęconego na surfowanie po sieci.

Najpopularniejszym serwisem w tej kategorii był należący do Google YouTube, który odwiedziło w lutym 21,7 miliona unikalnych użytkowników z Japonii. Na kolejnych miejscach znalazły się: Sony Online (15,2 mln), iTunes Software (12,1 mln), Nicovideo.jp (11,2 mln), Fuji Television Network (7,5 mln), Yahoo! Entertainment (7,4 mln), Yahoo! Music (7 mln), Oricon (6,9 mln), Gyao.jp (6,2 mln), Yahoo! Movies (4,7 mln), TBS Group (4,6 mln), Yahoo! TV (4,5 mln), Veoh.com (4,4 mln), Nippon Television Network (4 mln), NHK.OR.jp (3,8 mln), Dailymotion.com (3,7 mln), WindowsMedia (3,5 mln), Pandora.tv (3,5 mln), CBS Interactive (3,4 mln) oraz TV-Asahi.co.jp (3,3 mln).

Z danych comScore wynika również, że na omawianych stronach japońscy internauci spędzili w omawianym okresie średnio prawie trzy i pół godziny (201 minut na użytkownika). Spośród czołowych serwisów najwyższą średnią odnotowano tutaj w przypadku Nicovideo.jp (192,9 minuty) i YouTube (187 minut).

źródło: comScore

Dołącz do dyskusji: Japońscy internauci uwielbiają rozrywkowe serwisy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl