SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jerzy Dudek reklamuje serwis Premio i opony Goodyear (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa sieci punktów serwisowych Premio Opony-Autoserwis z udziałem byłego piłkarza Jerzego Dudka. W akcji są też promowane opony Goodyear UltraGrip 9.

Rozpoczęta właśnie kampania Premio Opony-Autoserwis z udziałem Jerzego Dudka to pierwsza akcja reklamowa marki Premio prowadzona w telewizji. Kampania prezentuje usługę fast-fit, czyli szybkie naprawy samochodowe, które można wykonać w serwisach Premio. W reklamach pojawiają się również nowe opony zimowe - Goodyear UltraGrip 9.

 

- Jerzy Dudek dał się poznać nie tylko jako doskonały sportowiec, bramkarz, ale również jako świetny kierowca. Współpraca z nim ma na celu podkreślenie wartości, którymi kieruje się marka Premio: bezpieczeństwa, profesjonalizmu, a równocześnie szybkości serwisu zarówno w Polsce, jak i w dziesięciu innych europejskich krajach - opisuje Marta Sobieska, marketing manager Premio.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. kanały TVN-u, Polsatu, TVP i z oferty Atmediów) oraz internet (serwisy VoD, portale społecznościowe).

Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Bluecloud (należąca do firmy Cursor), a zakupem mediów - domy mediowe Universal McCann (telewizja) i Havas Media (internet).

Dołącz do dyskusji: Jerzy Dudek reklamuje serwis Premio i opony Goodyear (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
berylek
Ale drewno. Pomysł sympatyczny, ale, że tak napiszę, spalony realizacyjnie...
0 0
odpowiedź
User
dandy
Katastrofalna kreacja!
0 0
odpowiedź
User
Blazej
bardzo słaba realizacja reklamy, pomysłu na reklamę też nie mieli, najsłabsza z reklam obecnie nadawanych (pomijając tylko reklamy proszków do prania i płynów bo te tradycyjnie są bardzo słabe)
0 0
odpowiedź