SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy Polsat w spocie z Jerzym Dudkiem zachęca do kibicowania Biało-Czerwonym

Cyfrowy Polsat wprowadził nową promocję w usłudze telewizyjnej - „Kibicuj naszym”. Ofertę promuje kampania reklamowa z Jerzym Dudkiem.

Przygotowana przez Cyfrowy Polsat promocyjna oferta telewizji satelitarnej i kablowej IPTV, dostępna już od 30 zł miesięcznie, daje możliwość dobierania pakietów dodatkowych takich jak Polsat Sport Premium czy Eleven Sports.

Wybierając mistrzowską ofertę z Pakietem L oraz dowolnym pakietem dodatkowym z łącznym abonamentem w wysokości co najmniej 70 zł/mies., klient otrzyma dodatkowo piłkę Adidas. Oferta skierowana jest zarówno do nowych, jak i obecnych abonentów.

Jerzy Dudek w kampanii Cyfrowego Polsatu

Sportową ofertę wspiera kampania w telewizji, radiu i Internecie, na którą składa się m.in. nowy spot reklamowy w dwóch wersjach (30 sekund oraz 15 sekund). Filmy wprowadzają widzów w niepowtarzalny sportowy nastrój. Na tle rodzinnego piłkarskiego turnieju przedstawiona jest bogata oferta kanałów sportowych Cyfrowego Polsatu.

Dwóch młodych fanów piłki powalczy o punkty na przydomowym boisku. W roli sędziego i ojca występuje Jacek Braciak. Do walki rodzinę dopinguje były bramkarz reprezentacji Polski – Jerzy Dudek, gościnnie występujący w nowym spocie.

Za spot odpowiada agencja Grey Group, jego reżyserem jest Piotr Janowski, producentem - TFP Mariusz Matwiejczuk. Postprodukcją wideo zajął się Televizor, zaś postprodukcja audio – Ztudio&Burza. Całością zajął się dom mediowy Vizeum, spoty będą ukazywały się w internecie, telewizji i radiu.

Cyfrowy Polsat w 2020 roku zanotował przychody sprzedażowe w wysokości 11,96 mld zł, a zysk netto wzrósł z 1,11 do 1,15 mld zł. Najmocniej wzrosła sprzedaż usług telefonicznych w modelu abonamentowym. Ofertę SmartDom obejmującą zniżki przy korzystaniu z kilku usług na koniec ub.r. miało wykupioną już 2,06 mln klientów Cyfrowego Polsatu, o 3,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Łącznie korzystali oni z 6,36 mln RGU, po wzroście o 314 tys. (5,2 proc.) rok do roku.

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat w spocie z Jerzym Dudkiem zachęca do kibicowania Biało-Czerwonym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl