SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jesienna kampania Aster

Aster, jeden z dostawców usług telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczął kampanię produktową telewizji cyfrowej.

Kampania produktowa  potrwa do końca grudnia br.

Hasłem przewodnim kampanii jest 'Cyfrowa jakość jak się patrzy'. Głównym celem działań reklamowych jest promocja telewizji cyfrowej. W reklamach podkreślane są zalety usługi: jakość odbioru porównywalna do DVD, zróżnicowana i atrakcyjna oferta programowa, przewodnik TV oraz wiele funkcji dodatkowych.

W kampanii zostaną wykorzystane następujące media: prasa (Gazeta Wyborcza Stołeczna, Co jest grane, Metro, Metropol, Życie Warszawy, Rzeczpospolita), Internet (warszawaonline.pl, warszawa.pl, gazeta.pl - Warszawa, WP, pogodzinach.pl, wirtualna.warszawa.pl, chip.pl, stopklatka.pl), oraz ramki w wagonach w Metrze Warszawskim.

Grupą docelową kampanii są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18 - 40 lat, z wykształceniem średnim i wyższym.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, formy internetowe FF Creation, media zaplanował Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Jesienna kampania Aster

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl