SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa EKO-Punkt

"Drugie życie" dzięki TBWATelescope i firmie EKO-Punkt

Agencja TBWAWarszawa wraz ze swoją strukturą non-profit - TBWATelescope oraz firmą EKO-Punkt przygotowała kampanię reklamową nawołującą do recyklingu szklanych opakowań.

TBWATelescope zajmująca się między innymi działaniami społecznymi oraz pracą dla fundacji wraz z firmą EKO-Punkt pragną zwiększyć świadomość polskiego społeczeństwa w zakresie recyklingu śmieci i ochrony środowiska. Kampania polega na przewrotnej dość kreacji, stworzonej przez TBWAWarszawa, przedstawiającej "krwawiącą" butelkę. Butelka leży na czarnej folii - takiej, jaka używana jest do przykrywania zwłok. Nie wiadomo czy butelka umarła, czy też uległa nieszczęśliwemu wypadkowi. Ale ponieważ "recykling wskrzesza" to jeszcze nie koniec. Wszystko zależy teraz od dalszego działania człowieka - jeśli podda butelkę recyklingowi czeka ją "życie po życiu" - powiedziała Malina Wieczorek, zarządzająca TBWATelescope - Może nawet w nowym lepszym wcieleniu.

Organizatorzy akcji mają nadzieję, że dzięki kampaniom społecznym zwracającym uwagę na problem recyklingu, przynajmniej cześć przedmiotów zyska "drugie życie". Przetwarzając surowce wtórne chronimy środowisko naturalne.

Cel kampanii: akcja promująca recykling szklanych opakowań

Autorzy:

Klient: EKO-PUNKT
Przedstawiciel klienta: Leszek Pieszczek
Agencja: TBWAWARSZAWA
Przedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TBWATelescope
Creative director: Bartek Bartoszek
Art director: Aneta Szeweluk
Copywriter: Piotr Skarbek
Zdjęcia: Paweł Żak
Media: billboardy
Czas trwania: kwiecień

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa EKO-Punkt

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl