SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanał Zero ma brokera reklamowego. Wcześniej pracowali z Kanałem Sportowym

Agencja Arskom zajmuje się obsługą Kanału Zero od strony sponsoringowej. 

Krzysztof Stanowski w Kanale Zero/YouTube Krzysztof Stanowski w Kanale Zero/YouTube

- Z Krzysztofem Stanowskim współpracujemy od ponad dekady, z początkiem bieżącego roku także w ramach Kanału Zero. Arskom pełni tu rolę wyłącznego brokera reklamowego, odpowiadając za kształtowanie produktu reklamowego, pozyskiwanie kontraktów sponsorskich oraz obsługę klientów – przekazał nam przedstawiciel agencji Łukasz Grabowski.

Za koordynację działań dla klienta po stronie Arskomu odpowiada Maja Matuszewska, partnership director. Z agencją związana od ponad trzech lat, odpowiadała dotąd za kampanie m.in. z Jerzym Dudkiem, Maciejem Krawczykiem (Footroll) czy Martyną Grajber, wcześniej za współpracę ambasadorską ze współtwórcami Kanału Sportowego (głównie Michałem Polem i Krzysztofem Stanowskim).

Ile zarabia Kanał Zero 

Sponsorem głównym Kanału Zero jest właściciel branżowych serwisów rekrutacyjnych Just Join IT i RocketJobs. Innymi partnerami reklamowymi są x-kom, Diety od Brokuła, XTB, SFD, Fuksiarz, GoldSaver, TP Vision, Mubi, KFC. 

W lutym przychody Kanału Zero tylko z reklam emitowanych na YouTubie wyniosły ok. 780 tys. zł. Kanał ma 947 tys. subskrybentów.

Przy starcie kanału jego założyciel Krzysztof Stanowski stwierdził, że część sponsorów zapłaciła za kilka miesięcy z góry, a z tych środków można było sfinansować budowę i wyposażenia siedziby kanału. Kosztowało to ok. 2 mln zł, natomiast stałe wydatki miesięczne mają wynosić 1,3 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Kanał Zero ma brokera reklamowego. Wcześniej pracowali z Kanałem Sportowym

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
Ten reklamodawca Rocketjobs zamiast pakowac kasę w Kanał Zero powinien zatrudnić dopbrych informatyków i zmienić swoją stronę. Ich ogłoszenia o pracy są dokładnie te same, co w pracujpl, bo HR-y wszystkich firm wysyłają ogłszenia hurtowo wszędzie, ale na Rocket jest zniechęcający chaos - groch z kapustą. Skoro są tam te same ogłoszenia, co gdzie indziej, wybieram portal czytelny dla oka.
13 2
odpowiedź
User
Adult
Nie wiem, czy sponsorowanie pisowskiego dłużnika który obecnie zwraca przysługę za kasę sponsorską od obajtkowego Orlenu, to jest dobry pomysł. Dzień w dzień wychodzą kolejne skandale poprzedniej władzy i można być pewnym że poza listą gości obajtka na której widnieje stanowski, większe rzeczy za chwilę się pojawią.
0 0
odpowiedź