SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kancelaria premiera wybrała Sigmę Bis do kampanii w prasie

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wybrała agencję mediową Sigma Bis, należącą do Orlenu i PZU do obsługi mediowej jej kampanii w prasie - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

Mateusz Morawiecki, fot. screen z youtube'aMateusz Morawiecki, fot. screen z youtube'a

Przetarg kancelarii premiera dotyczył zakupu powierzchni reklamowej w prasie na potrzeby działań informacyjnych dotyczących realizacji programów rządowych realizowanych przez KPRM. 

W przetargu mogły brać udział firmy, które wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonały co najmniej 3 usługi polegające na sprzedaży bezpośredniej lub pośrednictwie w sprzedaży przestrzeni w prasie drukowanej o wartości minimum 140 tys. zł brutto każda.

Oferty w przetargu złożyły 3 agencje: Euvic Media, Media Group i Sigma Bis (wspólna agencja Orlenu i PZU). 

O wyborze zwycięzcy przetargu decydowała cena, która była jedynym kryterium oceny złożonych ofert. 

KPRM do współpracy wybrała Sigmę Bis, która już wcześniej zajmowała się zakupem powierzchni reklamowych w prasie do kampanii kancelarii premiera. 

Umowa z agencją zostanie zawarta na okres do końca tego roku. Budżet wynosi 497 tys. zł. 

Czytaj też: Sigma Bis realizuje dla KPRM kampanie dotyczące referendum

Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera wybrała Sigmę Bis do kampanii w prasie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aneta
no nie mogło być inaczej...
odpowiedź
User
Piotrek
Rosja, Ukraina w PL. Premier zleca agencji Sigma, puszcza te reklamy w Gazecie Polskiej ...
odpowiedź
User
Kaczor
No a jak miałoby być inaczej???
odpowiedź