SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KNORR FIX dla milionów

2 lutego ruszyła akcja samplingowa dla marki KNORR FIX

2 lutego ruszyła akcja samplingowa dla marki KNORR FIX przygotowana przez agencję TEQUILABTL GROUP i SALES LINK. Akcja ma charakter masowy - założeniem jest dotarcie do ponad 2,5 mln odbiorców w 10 dni. To jedna z głównych i największych aktywności zaplanowanych przez Unilever Polska S.A. dla kategorii KNORR FIX w tym roku.

W kampanii wykorzystano dwa kanały dotarcia. Od 2 do 11 lutego w 19 największych ośrodkach miejskich (powyżej 200 tys.) prowadzona jest akcja door-2-door. Kolporterzy dostarczają do gospodarstw domowych pakiety promocyjne składające się z produktu KNORR FIX do Spaghetti Bolognese oraz ulotki. Z kolei w mniejszych miastach trwają akcje samplingowe w wybranych punktach sprzedaży, w których hostessy wręczają pakiety promocyjne osobom dokonującym zakupu. Ulotka trafiająca do Klientów, ma za zadanie informować o koncepcji produktu: "Masz Fix - Masz danie" oraz przedstawić warianty smakowe KNORR FIX.Działaniom btl towarzyszy silna kampania ATL. Promowane będą dwa warianty: KNORR FIX do Spaghetti Bolognese oraz KNORR FIX do kurczaka po meksykańsku.

Celem akcji jest pozyskanie nowych użytkowników produktu, a tym samym podniesienie penetracji kategorii KNORR FIX. Główne założenie to bezpośredni kontakt z odbiorcą pakietu i potencjalnym nowym użytkownikiem, który ma na celu zbudowanie pozytywnych relacji i zachęcenie do spróbowania produktu.

Część strategiczną, kreację oraz produkcję pakietów promocyjnych przygotowała TEQUILABTL GROUP. Obsługę akcji wraz ze szkoleniami dla osób mających kontakt z klientem realizuje SALES LINK.

Dołącz do dyskusji: KNORR FIX dla milionów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl