SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koda Bots przygotowała chatbota dla Biedronki

Jeronimo Martins Polska wdraża wewnętrznego chatbota dla pracowników sklepów Biedronka. Twórcą technologii jest firma Koda Bots.

Rozwiązanie przyjęte przez Biedronkę działa w oparciu autorską platformę Koda Bots o nazwie ACMS (eng. Automated Communication Management System). System osadzono w serwisie dostępnym dla wszystkich pracowników.

- Narzędzie skraca czas reakcji poświęcony z reguły na ręczne wyszukiwanie odpowiednich treści, obniża koszty operacyjne, upraszcza powtarzalne procesy i co ważne - personalizuje kontakt - mówi Mariusz Pełechaty, CEO Koda Bots.  

Chatbot dla Biedronki

Nowe rozwiązanie udostępniono ponad 67 tysiącom pracowników Biedronki.

Pierwsze ,testowe wdrożenie odbyło się pod koniec sierpnia 2019 roku. Opieką chatbota zostały objęte wszystkie pytania związane z logowaniem i rejestracją  w pracowniczym extranecie. Teraz sieć Biedronka uruchamia rozwiązanie w pełniejszym zakresie.

Chatbot przygotowany dla Biedronki umożliwia generowanie spersonalizowanych odpowiedzi: od tak prostych, jak używania w rozmowie imienia pracownika, po zaawansowane mechanizmy dostarczania informacji dotyczące konkretnych programów wsparcia.

Ponad 3 tys. sklepów Biedronka

W połowie stycznia br. portugalska firma Jeronimo Martins podała wstępnie, że sieć sklepów Biedronka w Polsce zamknęła 2019 rok przychodami w kwocie 12,62 mld zł. To 7,9 proc. więcej w porównaniu do 2018 roku. Wpływy polskich dyskontów stanowią 67,7 proc. przychodów portugalskiej firmy.

W ub.r. firma otworzyła w Polsce 128 sklepów pod szyldem Biedronki i na koniec roku sieć miała 3002 placówki. Z kolei sieć drogerii Hebe zamknęła rok 2019 przychodami w wysokości 259 mln zł – o 24,9 proc. większymi niż rok wcześniej. Wpływy tej marki w IV kwartale ub.r. wzrosły rok do roku o 24, proc., do 79 mln euro.

Należące do JMP drogerie otworzyły w ub.r. 43 nowe placówki, a ich sieć liczy obecnie 273 sklepy. Jeronimo Martins w wydanym komunikacie zwróciło uwagę, że w 2019 roku było 13 dni handlowych mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Koda Bots przygotowała chatbota dla Biedronki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
enum
I gitara.
0 0
odpowiedź