SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejne odsłony promocji wody źródlanej

Eden Springs Poland prowadzi następne akcje promocyjne oraz szerzy wiedzę na temat wody w internecie.

Eden Springs Poland,  dostawca do firm i domów wody źródlanej w 19-litrowych butlach kontynuuje swoje działania promocyjne. Po kampanii internetowej (styczeń-marzec 2006), przyszedł czas na działania mające na celu bezpośrednie dotarcie do konsumentów. W tym miesiącu, przez kolejne weekendy, stoiska Eden pojawią się w największych centrach handlowych w kilku dużych miastach Polski (m.in. Poznań, Gdańsk, Wrocław).

Duże centra handlowe stwarzają okazję do przybliżenia konsumentom naszej oferty – mówi Ewa Visan Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Eden Springs Poland. Odwiedzając nasze stoiska każdy może zapoznać się z urządzeniami, sprawdzić ich funkcjonalność, a przede wszystkim spróbować naszej smacznej wody.

Promocja w centrach handlowych to druga tego typu akcja firmy Eden Springs Poland. Poprzednio we wrześniu 2005 stoiska odwiedziło w sumie kilkadziesiąt tysięcy osób.
 
Promocję w centrach handlowych przygotowała agencja BTL House, a nad stroną internetową czuwa agencja EMO Studio Medialne oraz K2 Internet

Dołącz do dyskusji: Kolejne odsłony promocji wody źródlanej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl