SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec MTV Mobile w T-Mobile. Za mało użytkowników?

Marka MTV Mobile powered by T-Mobile znika z rynku. Viacom International Media Networks, nadawca stacji MTV Polska. oraz operator komórkowy T-Mobile Polska 11 listopada br. zakończyły współpracę w jej zakresie.

- Powodem zakończenia współpracy był brak możliwości realizacji postawionych celów. Nie oznacza to jednak końca współpracy VIMN z T-Mobile, choćby w zakresie kontentu i projektów specjalnych - mówi Marta Zajdel, mobile product manager w Viacom International Media Networks w Polsce.

Jak podaje Viacom, do tej pory z oferty MTV Mobile skorzystało ponad 200 tysięcy użytkowników, a obecnie aktywnie korzysta z tej usługi kilkadziesiąt tysięcy klientów. Jednak, gdy marka ruszała w marcu 2012 roku, Mirosław Rakowski, prezes T-Mobile Polska, zapowiadał, że celem jest pozyskanie w ciągu roku 500 tysięcy użytkowników (więcej na ten temat). Oferta MTV Mobile charakteryzowała się nielimitowanymi smsami i darmowym dostępem do wybranych programów i seriali z oferty MTV Polska (po każdym doładowaniu)

Korzystający obecnie z usług przedpłaconych pod marką MTV Mobile na początku 2014 roku zostaną przeniesieni do nowej oferty T-Mobile na kartę. Klientom Mix usługi będą świadczone na dotychczasowych zasadach. - Zakończenie naszej współpracy nie wpłynie na ciągłość świadczenia usług klientom. Nie muszą się także obawiać utracenia zebranych na koncie środków czy numeru telefonu. Migracja do nowej taryfy odbędzie się automatycznie bez angażowania klientów, o czym każdy z nich zostanie powiadomiony - mówi Marian Soja, dyrektor departamentu marketingu usług prepaid T-Mobile.

Viacom nie chce jednak rezygnować z marki MTV Mobile. - Pracujemy nad nową strategią marki kierowanej do millenialsów, czyli konsumentów, którzy oczekują od rynku i marketerów dostosowania się do ich potrzeb - dodaje Zajdel. Szczegółów nie podaje.

Wcześniej z powodu zbyt małej liczby użytkowników marka MTV Mobile znikła także z rynku włoskiego.

 

Dołącz do dyskusji: Koniec MTV Mobile w T-Mobile. Za mało użytkowników?

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
"Pracujemy nad nową strategią marki kierowanej do millenialsów, czyli konsumentów, którzy oczekują od rynku i marketerów dostosowania się do ich potrzeb - dodaje Zajdel." Pani Ładna - czy Pani rozumie co Pani mówi, bo obawiam się, że nie! Jest to zlepek potworków językowych. Zdrowo korporacja mózg wyprała, że takie głupoty się gada.
0 0
odpowiedź
User
Znawca
Kłania się fatalna optymalizacja serwisu i brak pojęcia o takich projektów. Tak to się kończy przy braku doświadczonych ludzi.
0 0
odpowiedź
User
MRadar
a co bedzie z aplikacja under the thumb ?
0 0
odpowiedź