SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Współtwórca Kanału Sportowego i Meczyków w Burdzie. Spółka tworzy video hub

W strukturach Burda Media Polska powstaje video hub, który zadba o rozwój audio i video wszystkich produktów wchodzących w skład portfolio spółki. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, funkcję head of video 2 listopada br. objął Konrad Mazur, przez ostanie dziewięć miesięcy szef digitalu w Canal+Sport, wcześniej związany z Kanałem Sportowymi i Meczyki.pl. 

Mazur będzie bezpośrednio raportował do Agnieszki Wicher-Szczesnej, przejął również opiekę nad zespołem video, który do tej pory był częścią content studio, a od listopada jest w video hub.

- Przed nami rok ciekawych wyzwań w obszarze video. Cieszę się ze Konrad swoją wiedzą i doświadczeniem wzmocni nasz zespół i wspólnie będziemy pracować na rozwojem video hub - mówi Agnieszka Wicher-Szczesna, managing director beauty, lifestyle & travel Burda Media Polska.

Konrad Mazur związany jest z produkcją wideo od 12 lat. Był twórcą Kanału Sportowego od strony techniczno-studyjnej oraz projektu wideo portalu Meczyki.pl. Swoje doświadczenia zdobywał także jako producent w TVP Sport, gdzie koordynował obsługę publicystyczną Euro 2020 oraz w Onet.pl i “Przeglądzie Sportowym”. W ostatnim czasie piastował stanowisko szefa działu digital w Canal+ Sport, rozwijając markę w internecie, tworząc dedykowane treści dla serwisu streamingowego Canal+ Online oraz kanału YouTube. 

Michał Wojak szefem content studio w Burdzie

To kolejna nowa osoba w Burda Media Polska. Od listopada br. dyrektorem content studia został Michał Wojak. Jednocześnie content studio wraz z zespołem PM przeszło w struktury biura reklamy firmy.

W skład portfolio Burda Media Polska wchodzą portale internetowe jak: Elle.pl, Glamour.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl, Viva.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl, które docierają miesięcznie do ponad 13,7 mln użytkowników (Mediapanel, grudzień 2022 r.) Działalność digitalową wspierają magazyny tradycyjne, w tym międzynarodowe tytuły wydawnicze jak "Elle","Elle Decoration", "Glamour", "National Geographic", "Traveller" oraz "Viva!". Burda Media Polska jest także większościowym udziałowcem drogerii kosmetycznych Cocolita.pl.

Dołącz do dyskusji: Współtwórca Kanału Sportowego i Meczyków w Burdzie. Spółka tworzy video hub

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dlg
Podobno był twórcą sukcesu Kanału Sportowego i Mieczyków. Coś często ostatnio zmienia pracę.
odpowiedź
User
Videoman
Video hub, dział nie wiadomo czego, a pod tymi szumnymi nazwami kryją się dwa kanały na YT.
odpowiedź
User
PaWo
Właściwy człowiek do takiej roboty, ale zobaczymy co z tego wyjdzie, bo content burda kieruje do dość hermetycznej grupy odbiorców.
odpowiedź