SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Firma influencer marketingowa Stars.Space chce sprzedać akcje za 1 mln euro, wprowadza kosmetyki Stars from the Stars

Zajmująca się monetyzacją influencer marketingu spółka Stars.Space, należąca do grupy kapitałowej Hub.Tech, w 2022 roku planuje zadebiutować na rynku bocznym NewConnect warszawskiej giełdy. Natomiast w najbliższym czasie chce pozyskać do 1 mln euro w formule crowdinvestingu.

Do 1 mln euro Stars.Space zamierza pozyskać poprzez publiczną ofertę akcji na platformie CrowdConnect, firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji będzie DM INC. Środki od inwestorów agencja planuje przeznaczyć na poszerzenie oferty produktowej i budowę zasięgu marki Stars from the Stars

- Chcemy zaproponować inwestorom udział w unikalnym projekcie: połączeniu świata twórców działających w ekosystemie TikToka ze sprzedażą kosmetyków w największej sieci drogerii w Polsce. Będzie to jednocześnie pierwsza marka influencerska na polskim rynku kapitałowym. Planowane przez nas w najbliższych tygodniach działania są jednocześnie premierą konceptu, który w przyszłym roku chcemy przenosić na kolejne rynki takie jak np. Rosja i Bliski Wschód - zapowiada Maciej Zegarski, prezes zarządu Stars.Space.

Podkreśla, że spółka po zakończonej ofercie publicznej chce jak najszybciej podjąć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu i już w przyszłym roku zadebiutować na rynku NewConnect.

Kosmetyki Stars from the Stars w e-sklepie i drogeriach Rossmann

Stars.Space uruchomiła już sprzedaż internetową kosmetyków Stars from the Stars, ponadto będą one dostępne w 1,5 tys. drogerii Rossman (półki zostaną oznaczone również logiem TikToka).

W najbliższych tygodniach ruszy kampania reklamowa marki z udziałem ponad 100 influencerów związanych z platformą TikTok.

Stars.Space skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy big data oraz technologii VR. Spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem, jej oferta ma odpowiadać na bieżące trendy w social mediach.

Dołącz do dyskusji: Firma influencer marketingowa Stars.Space chce sprzedać akcje za 1 mln euro, wprowadza kosmetyki Stars from the Stars

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
i tak i nie
ale bełkot
0 0
odpowiedź
User
Pogięło
was?
0 0
odpowiedź