SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Leasing ma kolor błękitu

Obchodząca jubileusz dziesięciolecia istnienia, Grupa Futura Prime zmienia identyfikację wizualną.

Firma przyjmuje logo Masterlease i błękitne barwy międzynarodowego koncernu.

- Zastąpienie marki "Futura Prime" marką "Masterlease" to naturalny etap naszego rozwoju jako członka jednej z największych organizacji finansowych na świecie. Poprzez ujednolicenie oraz zespolenie naszych działań i marki z szerszą grupą Masterlease, jesteśmy w stanie zaoferować klientom dostęp do europejskiej sieci leasingowej. Jednocześnie muszę podkreślić, że nasze zaangażowanie w rynek polski pozostaje bezwzględne i nadal zamierzamy świadczyć klientom usługi najwyższej jakości z zakresu leasingu środków transportu, wynajmu długoterminowego oraz zarządzania firmową flotą pojazdów. Mamy świadomość, że pierwsze dziesięć lat naszej działalności to okres sukcesu. W tym czasie z małego czteroosobowego przedsiębiorstwa staliśmy się czołową firmą rodzimego rynku leasingowego, zatrudniającą w całym kraju ponad 150 pracowników i osiągającą bardzo dobre wyniki sprzedażowe oraz finansowe. Dlatego właśnie przywdziewamy błękitne szaty Masterlease z przekonaniem, że jesteśmy jednym z najważniejszych partnerów koncernu na starym kontynencie  - mówi Jerzy Kobyliński, prezes Zarządu Masterlease w Polsce.

- Polski rynek leasingowy to obszar dynamicznego wzrostu w Europie, będący decydującym komponentem w portfolio Masterlease. Grupa Futura Prime jest tym samym kluczowym członkiem naszej europejskiej sieci. Proces rebrendingu, jaki obecnie przechodzi, odzwierciedla nasze pragnienie, żeby tworzyć najwyższej jakości usługi finansowe pod wspólną, europejską marką - mówi Nicholas Brownrigg - Chief Executive Officer for the  Masterlease Europe.

Grupa Futura Prime jest członkiem Masterlease Europe od czerwca 2001 roku. Do tej pory, jako jedyny w Europie partner międzynarodowego koncernu gdańska firma posiadała odrębną identyfikację wizualną.

- Masterlease wprowadza w całej Europie nową kreację marketingową, dlatego jest to dla nas najlepszy moment na dokonanie rebrandingu. Zmiana identyfikacji powinna jeszcze bardziej podkreślić naszą przynależność do międzynarodowej korporacji, a także wzmocnić nasz wizerunek jako pewnego, stabilnego partnera oferującego nowoczesne, europejskie usługi - mówi Dorota Sutor, dyrektor ds. marketingu Masterlease.

Zmiana logo nie oznacza zmian stanu prawnego oraz struktur organizacyjnych obu spółek Grupy: Futury Leasing S.A. oraz Prime Car Management S.A. Grupa utrzyma dotychczasową politykę produktową i sprzedażową na terenie całej Polski.

Dołącz do dyskusji: Leasing ma kolor błękitu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl