SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Letnia kampania Herlitza

18 sierpnia rozpoczęła się intensywna kampania reklamowa firmy Herlitz

18 sierpnia rozpoczęła się intensywna kampania reklamowa firmy Herlitz, wiodącego producenta artykułów szkolnych i biurowych. Kampania obejmuje promocję w Internecie, outdoor (citylighty w ośmiu największych aglomeracjach miejskich), materiały POS oraz letni konkurs z nagrodami. Za całokształt działań reklamowych (kreacja i zakup mediów) odpowiada poznańska agencja reklamowa Double.

W ramach odświeżania wizerunku marki Herlitz w Internecie agencja Double stworzyła nowy serwis korporacyjny firmy, znajdujący się pod adresem www.herlitz.pl. Witryna została podzielona na działy odpowiadające głównym grupom docelowym firmy - Przedszkole, Szkoła, Rodzice oraz Biznes.

Aby przyciągnąć do serwisu dzieci i młodzież, stworzono pięć gier które uatrakcyjnią czas spędzany na stronach www Herlitza. Młodzież może spróbować swoich sił w zręcznościowym "Hooliganie" i "kpt. Pilocie", dla przedszkolaków natomiast przygotowano grę logiczną "Figury", "Bazgrołki" - aplikację umożliwiającą rysowanie, zapisywanie i drukowanie swoich prac oraz "Składankę", polegającą na układaniu postaci z gotowych elementów.

Przy okazji młodzi klienci mogą zapoznać się z ciekawymi produktami przeznaczonymi specjalnie dla nich. Ich rodzice natomiast dowiedzą się na co należy zwracać uwagę dobierając szkolne wyposażenie dla najmłodszych.

Cały serwis został wykonany w technologii Macromedia Flash, najważniejsze informacje można również pobrać w postaci plików PDF lub wydrukować bezpośrednio z poziomu strony.

Oprócz serwisu www powstały specjalne strony promocyjne poświęcone letniemu konkursowi, w którym osoby przesyłające kody kreskowe z opakowań produktów mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody. W serwisie promocyjnym internauci mogą zapoznać się z wszelkimi informacjami dotyczącymi konkursu oraz zagrać w grę przygodową, której celem jest odnalezienie kodów kreskowych porwanych przez wiatr.

Pojawiają się tutaj również stworzone przez Double rysunkowe postacie pary młodych ludzi, wykorzystane także w materiałach POS oraz reklamach outdoorowych. Charakterystyczna kreska nawiązuje do nowoczesnej stylistyki zachodnich filmów rysunkowych.

Kampania outdoorowa potrwa do końca sierpnia, natomiast akcja promocyjna z nagrodami - aż do ich wyczerpania, lecz nie dłużej niż do końca roku.

Dołącz do dyskusji: Letnia kampania Herlitza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl