SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Letnie akcje MRM Momentum dla Agfy

MRM Momentum prowadzi szeroko zakrojony cykl letnich działań wizerunkowych dla Agfy

LMRM Momentum prowadzi szeroko zakrojony cykl letnich działań wizerunkowych dla Agfy. Podejmowane działania mają uatrakcyjnić urlopowiczom wakacyjny wypoczynek w myśl idei Agfa - Wywołaj radość. W ostatni weekend odbyły się eliminacje Pucharu Polski Jachtów Kabinowych regaty Agfa Cup w Giżycku, których wsparciem były działania wizerunkowe i brandingowe przygotowane przez MRM Momentum, m.in. Strefa Agfy - specjalny obszar letnich przyjemności. Od połowy lipca rusza kolejna wielka, wakacyjna akcja "parawany nad morzem".

W pobliżu żeglarskich zmagań, turyści i mieszkańcy Giżycka mieli okazję odwiedzić specjalnie na tę okazję zaprojektowaną Strefę Agfy. Ponad 2000 osób spędziło weekendowe popołudnia na lądzie, biorąc udział w konkursach i atrakcjach przygotowanych przez sponsora regat. Największym zainteresowaniem wśród dorosłych cieszył się turniej mini-golfa, a wśród dzieci, bawiących się w towarzystwie animatorów, malowanie twarzy i skręcanie balonowych zwierzątek.

Strefa Agfy jest jednym z elementów promocji przygotowanej przez MRM Momentum dla Agfy w tym roku. Do tej pory odwiedziła hale hipermarketów w największych miastach w Polsce.

Od połowy lipca na plażach najpopularniejszych kurortów, staną kolorowe parawany Agfy - "Wywołaj Radość". Parawany są dystrybuowane przez MRM Momentum do pensjonatów, hoteli i wypożyczalni sprzętów na plażach, są również dostępne bezpośrednio dla wszystkich, którzy zechcą schronić się przed palącym nadmorskim słońcem i wiatrem.

Dołącz do dyskusji: Letnie akcje MRM Momentum dla Agfy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl