SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Linie KLM z obsługą pasażerów poprzez komunikator Messenger

Holenderskie linie lotnicze KLM zapowiedziały, że niedługo uruchomią swoje usługi za pośrednictwem należącego do Facebooka komunikatora Messenger. Podróżni będą mogli zamawiać bilety, śledzić wybrane połączenia i kontaktować się z obsługą klienta. KLM to pierwszy duży partner platformy Messenger for Business pochodzący z Europy.

Facebook udostępnił firmom możliwość korzystania z aplikacji Messenger do kontaktu z klientami w ub.r. Do tej pory z oferty skorzystały m.in. Hyatt, Walmart, Everlane czy amerykański Uber.

Zgodnie z zapowiedziami KLM pasażerowie tych linii uzyskają możliwość zamawiania przez Messengera biletów na wybrane połączenia, potwierdzenia rezerwacji, wyszukiwania lotów czy kontroli nad wybranym połączeniem. Za pośrednictwem komunikatora będzie funkcjonowała też obsługa klienta. W komunikacie władze linii lotniczych podkreśliły, że ich obecność w aplikacji Messenger pozwoli im dotrzeć do klientów w jeden z najwygodniejszych dla nich sposobów.

W styczniu br. Facebook podał, że z Messengera korzysta na świecie ponad 800 mln internautów. KLM jest pierwszą dużą firmą pochodzącą z Europy, która zdecydowała się na wykorzystanie aplikacji jako kanału komunikacji z klientami.

Dołącz do dyskusji: Linie KLM z obsługą pasażerów poprzez komunikator Messenger

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl