SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LPP promuję kolekcję Paprockiego i Brzozowskiego

Do końca marca br. potrwa pierwsza kampania promocyjna markiReserved (LPP SA) w nowym sezonie wiosna-lato 2008. Akcja promujeekskluzywną kolekcję "Paprocki&Brzozowski for Reserved".

W ramach działań promocyjnych w Polsce wykorzystano prasę (TwójStyl, Elle, Pani, Glamour, Viva!, Gala, Avanti, Hot), internet(onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl oraz serwisy modowe,zakupowe i lifestylowe), a także outdoor na elewacjach centrówhandlowych w których znajdują się 23 wybrane sklepy Reservedsprzedające kolekcję.

Prowadzone są także akcje public relations oraz productplacement w prasie, internecie i telewizji (TVN, TVN Style, TVN 24,Polsat, TV 4, Canal+, MTV, Viva, 4funTV).

Na potrzeby kampanii powstał multimedialny i w pełniinteraktywny serwis http://www.re-reserved.com/paprocki-brzozowski/,który miał charakter teaserowy i w dwóch odsłonach pokazał obrazcałego procesu twórczego z pokazem i premierą kolekcji w salonachReserved. Wraz z uruchomieniem strony rozesłanych zostało ponad dwamiliony maili do kobiet w wieku 20-35 lat mających swoje kontapocztowe w portalach onet.pl, wp.pl i interia.pl oraz do ponad 600tysięcy subskrybentów newslettera Reserved.

reserved

Projekt limitowanej kolekcji został mocno wsparty działaniamiBTL. Na potrzeby promocji powstały katalogi, eleganckie inserty dotoreb zakupowych, papierowe lakierowane torby, płyty z filmami zpokazu oraz specjalne brosze zaprojektowane przez duet P&B idodawane do zakupów w sieci Reserved.

Oprócz regularnej kampanii prowadzone są także działania zzakresu marketingu szeptanego, wirusowego i ambientowego. M.in. nayoutube, googlevideo czy na wrzuta.pl pojawiło się kilkadziesiątfilmów pokazujących proces tworzenia kolekcji, sesje fotograficzneczy pokaz od strony backstage, których nie można zobaczyć nigdzieindziej. Do serwisów plotkarskich trafiają zaś zdjęcia gwiazd,które pokazywały się na eventach promujących kolekcję.

Poza Polską prowadzone są także dość mocne kampanie w Rosji, wCzechach i na Węgrzech. Zgodnie z ideą promowania polskiegodesignu, Reserved prowadzi wiele działań PR-owych, BTL-owych iproduct placement w 11 krajach europejskich.

reserved1

Kreację do kampanii tworzył zespół kreatywny LPP wraz z: Afphoto(zdjęcia wizerunkowe), Plej (eventy i ambient media, filmy ireklamy drukowane), Re:Public (pokaz kolekcji i PR) iZjednoczenie.com (serwis WWW). Media kupowane były przez UniversalMcCann i Małgosię Plucińską.

Dołącz do dyskusji: LPP promuję kolekcję Paprockiego i Brzozowskiego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl