SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Twardowski szefem kreacji grupy Ogilvy. Tytus Klepacz odchodzi dzień po zwycięstwie w konkursie KTR

Z początkiem czerwca Maciek Twardowski, dotychczasowy executive creative director Ogilvy&Mather stanie na czele zespołu kreacji całej grupy Ogilvy w Polsce. Z agencją rozstaje się Tytus Klepacz, pełniący rolę drugiego dyrektora kreatywnego.

Maciej Twardowski i Tytus Klepacz dołączyli do Ogilvy&Mather jesienią 2016 roku - obejmując wówczas stanowiska dyrektorów kreatywnych. Przeszli z agencji DDB&tribal.

Teraz Twardowski obejmuje funkcję szefa kreacji grupy Ogilvy, a Klepacz opuszcza agencję. Jego dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.

- Przez ostatnie dwa lata Maćkowi i Tytusowi udało się osiągnąć w Ogilvy ogromny sukces kreatywny, o czym świadczą liczne nagrody na międzynarodowych festiwalach oraz tytuł kreatywnej agencji roku w tegorocznym konkursie KTR. Przed nami kolejny rozdział i wyzwania z nim związane, głównie wynikające z niedawnego połączenia biznesowego agencji Ogilvy z JWT, ich struktur, talentów, kompetencji i portfolio klientów. W obliczu tak dużego wyzwania silna osobowość kreatywna Maćka w połączeniu z jego ogromnym zrozumieniem potrzeb biznesowych klientów oraz unikalna znajomość filarów nowoczesnej komunikacji pozwala mi z pełnym spokojem powierzyć mu zarządzanie połączonymi strukturami - opisuje Agnieszka Wasilewska, dyrektor zarządzająca grupy Ogilvy.

Proces łączenia agencji Ogilvy&Mather z J. Walter Thompson rozpoczął się w marcu br.

- Z tego co wiem Tytus Klepacz odszedł sam, złożył wypowiedzenie już w zeszłym tygodniu. Odejście Tytusa z Ogilvy to smutna informacja. Szczególnie w dzień po KTR - komentuje Szymon Gutkowski, szef agencji DDB&Tribal. - Tytus jest jednym z najzdolniejszych ludzi, z którymi pracowałem. Klasa światowa w kreacji. Przy tym jest bezkompromisowy, wiec bywa uparty. Ale kluczową rolą naszej branży jest wyszukiwać  i utrzymywać talenty. To wydarzenie traktuję jak symbol tego, ze cały czas nie znaleźliśmy w Polsce tej magicznej formuły, która regularnie zamienia wybitne pomysły w równie dobre rezultaty - ocenia Gutkowski.

Dołącz do dyskusji: Maciej Twardowski szefem kreacji grupy Ogilvy. Tytus Klepacz odchodzi dzień po zwycięstwie w konkursie KTR

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotruś
Dasz radę Maciek. To co udało się wam osiągnąć to ewenement.
0 0
odpowiedź
User
Daj pan spokój
Bawi mnie zdrabnianie imion w oficjalnych komunikatach. To może Maciunio?
0 0
odpowiedź
User
aZaliż
A ile w tym roku było wpisowego w KTR. Liczone w setkach czu już w tysiącach?
0 0
odpowiedź