SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Macquarie Goodman wprowadza nową markę

2 lipca 2007 roku Macquarie Goodman, australijska zintegrowanagrupa zarządzająca nieruchomościami, wprowadziła na całym świecienową markę Goodman International Limited (Goodman).

Marka Goodman została wprowadzona w Australii, Nowej Zelandii,Azji, Wielkiej Brytanii i na kluczowych rynkach Europy, w tym wPolsce. Osiem miesięcy trwały badania, konsultacje i planowania.Same przygotowania logistyczne rozpoczęto natomiast na tydzieńprzed oficjalną datą rebrandingu.

Strategia wprowadzenia marki zakładała stworzenie nowejidentyfikacji wizualnej, oraz połączenie pięciu organizacji podjedną nazwą, wizją, kulturą i unikalną ofertą, wyróżniającymi firmęGoodman na rynku.

2 lipca zmiana wizerunku objęła 588 zarządzanych nieruchomości i33 biura firmy. Wystartowała również nowa strona internetowaGoodman.

"Jako jeden z globalnych liderów musieliśmy zachować silnąrozpoznawalność marki, którą budowaliśmy przez wiele lat obecnościna rynku. Nowa marka odzwierciedla sukces naszych ostatnichglobalnych przejęć i jest częścią strategii zakładającej przyszłyrozwój i innowację. Prostota nowej nazwy i logo, z jego śmiałymzielonym kolorem, odzwierciedla filozofię firmy Goodman - świeżość,nowoczesne myślenie połączone z zaangażowaniem w dodawanie wartoścido naszych relacji i transakcji, to wszystko co wyróżnia nas na tlekonkurencji."- mówi Alison Brin, Group General Managera firmyGoodman,

Przy tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej firma Goodmankonsultowała się z blisko 200 udziałowcami na całym świecie, w tymz pracownikami, klientami, agentami inwestycyjnymi, doradcami,partnerami Joint Venture i członkami Zarządu.

"Chcieliśmy być pewni że opinie naszych kluczowych udziałowcówbędą brane pod uwagę przy podejmowaniu każdej decyzji dotyczącejrebrandingu. Ich wkład był nieoceniony, w szczególności w budowanienowej nazwy firmy. Jesteśmy pewni, że nasza nowa identyfikacjawizualna pomoże nam pomyślnie zintegrować wszystkie nasze działaniabiznesowe." - dodaje Alison Brink.

Greg Goodman, Group CEO, stwierdził, że udana globalna ekspansjafirmy stała się podstawą utworzenia nowej identyfikacjiwizualnej:

"Nasza identyfikacja wizualna została stworzona byodzwierciedlić zintegrowany charakter wszystkich naszych działańbiznesowych. Jednak sposób w jaki prowadzimy biznes nie zmieni się.Nasi pracownicy i koncentracja na potrzebach klientów nadal będąstanowić trzon naszej firmy i będą czynnikiem determinującym dalszyudany rozwój na nowych rynkach."

Nad globalnym projektem zmiany marki pracowały agencjeaustralijskie. Za opracowanie strategii zmiany marki odpowiadałaagencja Brand Architecture International. Wraz z agencją Yellow(wcześniej Design Works) była ona również odpowiedzialna za częśćwykonawczą.

Dołącz do dyskusji: Macquarie Goodman wprowadza nową markę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl