SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Kalinowski: z Focus Media Group do Bardzo

Marcin Kalinowski został szefem nowo utworzonego działu business development w agencji reklamowej Bardzo. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Focus Media Group i Directors oraz w firmach Kimberly Clark, Philip Morris Polska Distribution i Scandinavian Tobacco.

Marcin KalinowskiMarcin Kalinowski

W agencji Bardzo Marcin Kalinowski odpowiada za rozwijanie i budowanie nowych struktur, pozyskiwanie nowych klientów oraz strategię komunikacji. Agencja zmieniła już swoje procedury dotyczące pozyskiwania nowych klientów i procesów przetargowych.

- Mamy konkretną wizję rozwoju, aby zapewnić agencji osiągnięcie odpowiedniej skali i silnej, stabilnej pozycji na rynku. Stąd decyzja o rozpoczęciu współpracy z Marcinem - tłumaczy Hubert Stadnicki, założyciel, właściciel i dyrektor kreatywny Bardzo. - Chcemy też poszerzać nasze kompetencje poza obszarem ATL, aby zapewnić klientom kompleksową obsługę. W tym celu rozpoczęliśmy już rozwijanie struktur digitalowych, które uzupełnią naszą aktualną ofertę ATL i BTL - zapowiada.

Agencja Bardzo istnieje od 2010 roku. Zajmuje się stałą obsługą marek Allegro, Tyskie i „Gazeta Wyborcza”, realizowała też projekty dla marek Getin Bank, Noble Bank, Expander i Aviva, a pod koniec ub.r. wygrała przetarg na obsługę dwóch produktów marki Tymbark. Zespół firmy liczy obecnie 18 osób.

Marcin Kalinowski poprzednio przez prawie dwa lata pracował jako planning & business development director w Focus Media Group, a przez rok był strategy & new business directorem w Directors.

Wcześniej pełnił funkcje brand managera m.in. w firmach Kimberly Clark, Philip Morris Polska Distribution i Scandinavian Tobacco, zarządzał m.in. markami Turek, Velvet i Marlboro. Z branżą marketingową jest związany od 2005 roku.

Dołącz do dyskusji: Marcin Kalinowski: z Focus Media Group do Bardzo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl