SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marcin Kryński: z Leo Burnett do Good

Marcin Kryński dołączył do agencji reklamowej Good (dawniej Brainshop U-boot) należącej do Grupy K2. Wcześniej pracował m.in. w Leo Burnett i Tomati.

W agencji Good Marcin Kryński objął stanowisko interactive solutions directora. To nowa funkcja w firmie. Przypomnijmy, że Good pod tą nazwą działa od początku br., kiedy kierownictwo przejęli w agencji Monika Jabłońska i Krzysztof Iwiński (przeczytaj o tym więcej).

Przez ostatnie pięć lat Kryński pracował w agencji Leo Burnett, pełniąc m.in. funkcję project managera.
 

Dołącz do dyskusji: Marcin Kryński: z Leo Burnett do Good

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pietruszka
TOTALNIE niekompetentny człowiek.
odpowiedź