SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka Hej wraca do Demo

SM Nowy Targ zakończyła współpracę z D'Arcy. Marka Hej wraca do Demo effective launching

Ponad 3 lata temu Spółdzielnia Mleczarska Nowy Targ zdecydowała się wprowadzić na bardzo konkurencyjny rynek mleka nową markę mleka UHT. Realizacja tego zadania została powierzona Agencji Demo effective launching, która opracowała koncepcję produktu począwszy od określenia jego pozycjonowania (mleko pełne 3,8% - zawartość tłuszczu nie występująca w tym okresie na rynku) przez opakowanie, nazwę, grupę docelową. Przekaz skierowany został do mężczyzn - dla tych, którzy potrzebują i lubią smak pełnowartościowego, pełnego mleka. Mleko Hej zostało wprowadzone na rynek regionu małopolski w październiku 2000 roku. Kampania billboardowo - radiowa, wsparcie PR-owe i działania handlowe S.M. Nowy Targ sprawiły, że Mleko Hej w bardzo krótkim czasie osiągnęło 20 % udziałów rynkowych w Małopolsce. Spośród dość bogatej oferty marek mleka UHT Hej wyróżniało się zawartością tłuszczu: 3,8; 3,0; 2,0%.

Marka po roku trafiła do D'Arcy, aby jednak wrócić pod skrzydła Demo effective launching. Obecnie trwa na terenie Małopolski i Śląska przygotowana przez Demo kampania "Pełne, Hej!". Biorąc pod uwagę, że Śląsk to aglomeracja skupiająca mężczyzn ciężko pracujących fizycznie, potrzebujących właściwego, pełnowartościowego żywienia, szczególny nacisk w tej kampanii Demo kładzie na zawartość tłuszczową - pełne. Celem kampanii jest budowa świadomości marki i oferowanych przez nią wartości, jak również wzrost sprzedaży. Demo zajęło się również zaplanowaniem i zakupem mediów. 7 sekundowy billboard sponsorski możemy oglądać obecnie w TVP Katowice i TVP Kraków, spot radiowy emituje Radio Flash, Radio Karolina i PR Kraków. Ponad to dodatkowym nośnikiem reklamowym marki Hej w Krakowie i na Śląsku są tramwaje.

Tytuł kampanii - "Pełne, Hej!"
Zasięg kampanii - kampania regionalna: Śląsk, Małopolska
Cel: budowa świadomości marki i oferowanych przez nią wartości, wzrost sprzedaży
Czas trwania: Śląsk: kwiecień - wrzesień 2003
Kraków: maj - lipiec 2003
Grupa docelowa: kobiety w wieku 25+, mieszkające w województwie Śląskim i Małopolskim

Media:

- TV: TVP Katowice, TVP Kraków
- Radio: Śląsk: Flash, Karolina
Małopolska: Flash Kraków, PR Kraków
Tramwaje: Śląsk i Małopolska
Dom mediowy: planowanie i zakup mediów - Demo - Jarosław Teper
Przedstawiciel agencji: Agnieszka Cachro
Grupa kreatywna: Dariusz Chwierut, Grzegorz Garyga

Dołącz do dyskusji: Marka Hej wraca do Demo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl