Maybelline znów szuka w internecie trendsetterek
Maybelline New York rozpoczyna drugą edycję internetowego konkursu na trendsetterki. Kryterium rywalizacji jest aktywność w specjalnie uruchomionym serwisie.
Maybelline New York rozpoczyna w serwisie internetowym www.maybellinetrends.pl drugą edycję konkursu na trendsetterki. Zabawa jest skierowana do internautek interesujących się trendami w modzie i makijażu oraz chcącymi zostać ambasadorkami tej marki. Rywalizacja polega na zbieraniu punktów przyznawanych za zapraszanie znajomych, pisanie bloga, dodawanie zdjęć i linków, umieszczanie komentarzy na forum oraz rozwiązywanie zadań pojawiających się na stronie. W pierwszej edycji konkursu wzięło udział ponad 500 tys. internautek, z których 5 tys. otrzymało tytuły ambasadorki marki Maybelline.
Witrynę wykorzystywaną w tej akcji przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide, która do sekcji blogowej i forum dodała nowe funkcjonalności. W serwisie udostępniono też działy City Guide, w którym internautki mogą wskazywać najlepsze ich zdaniem miejsca w Polsce na zakupy, imprezę i weekendowy relaks, oraz Look Book, w którym znajdują się materiały wideo prezentujące rady specjalistów od makijażu z Nowego Jorku.
Dołącz do dyskusji: Maybelline znów szuka w internecie trendsetterek