SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

McCann Poland z 14 nominacjami na festiwalu reklamowym Golden Drum

Agencja McCann Poland otrzymała 14 nominacji do nagród na tegorocznym festiwalu reklamowym Golden Drum w Portoroż. Na shortlisty trafiły też kampanie autorstwa agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, Liquid Thread (Publicis Group), Publicis Worldwide Polska, Gong i Molecular Worldwide Warszawa.

Statuetki dla zwycięzców Golden Drum Statuetki dla zwycięzców Golden Drum

Ogłoszono shortlisty tegorocznego festiwalu reklamowego Golden Drum, którego gala finałowa odbędzie się 10 października w Portoroż w Słowenii.

Znalazło się na nich 6 agencji z Polski.

Najwięcej nominacji, bo aż 14 otrzymała agencja McCann Poland za kampanię “Where to settle” realizowaną dla Mastercard. 

Na shortlisty w 9 kategoriach trafiły z kolei kampanie zrealizowane przez agencję 180heartbeats + Jung v. Matt. Kampania “#Underline_Untruth” dla Gazeta.pl otrzymała 4 nominacje, a projekt “Foodball” dla Betclic Group - 5 nominacji. 

5 nominacji otrzymała też kampania “ Kontrola Wątroby” przygotowana przez Publicis Worldwide Polska dla Sanofi. 

Na shortlisty tegorocznej edycji Golden Drum trafiły też agencje: Molecular Worldwide Warszawa za akcję “Jestem trans” dla Storytel Polska, Liquid Thread (Publicis Groupe) za kampanię “Motyle w brzuchu” i agencja Gong za projekt “Koncert zhakowanego Robloxa” dla banku ING. 

 

Dołącz do dyskusji: McCann Poland z 14 nominacjami na festiwalu reklamowym Golden Drum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl