SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

McDonald’s szykuje nowy slogan reklamowy

McDonald's złożył w sądzie w Stanach Zjednoczonych wniosek o ochronę znaku towarowego w postaci hasła reklamowego „The Simpler The Better” („Im prościej tym lepiej”).

Jak poinformował serwis burgerbusiness.com, sieć McDonald’s 10 marca br. złożyła w amerykańskim sądzie wniosek o ochronę znaku towarowego w postaci sloganu „The Simpler The Better”.

Przedstawiciele firmy nie podają obecnie, w jakim celu zgłoszono to hasło reklamowe do ochrony. Tłumaczą jedynie, że to normalna procedura i rutynowo zgłaszane są znaki towarowe, które mogą być kiedyś wykorzystane lub nie.

Jak podaje burgerbusiness.com, niewykluczone, że zgłoszenie tego sloganu to początek zmian, które McDonald’s zamierza wprowadzić. Z ustaleń serwisu wynika, że marketer planuje uprościć swoje menu. W San Diego od pewnego czasu testuje nowe menu „Simple Delights”, w którym znajdują się produkty zawierające 300 i mniej kalorii.

Dołącz do dyskusji: McDonald’s szykuje nowy slogan reklamowy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lovinit
admin WirtualnychMediów to CENZURANT! Usuwa NORMALNE komentarze, te które mu "nie podobają się". Nie ma to jak kompetentny pracownik
Warto zwrócić uwagę na ciekawy wynik oficjalnej sondy TVN "Który program chciałbyś znowu zobaczyć?", czyli który program powinien powrócić ( sonda na www.tvn.pl/ekstra/2.html )
admin WirtualnychMediów to CENZURANT! Usuwa NORMALNE komentarze, te które mu "nie podobają się". Nie ma to jak kompetentny pracownik

odpowiedź
User
spasiony na burgerach
Kto je ten szit ten ma w głowie szit. Może być takie hasło ?
odpowiedź