SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Rutkowski przechodzi z Tribal DDB do Grupy naTemat

Michał Rutkowski z początkiem lutego obejmie funkcję zastępcy dyrektora zarządzającego Grupy naTemat. Poprzednio przez ponad 15 lat pracował w grupie agencji marketingowych DDB, ostatnio jako dyrektor zarządzający Tribal DDB.

Michał RutkowskiMichał Rutkowski

- Michał Rutkowski jest jednym z najważniejszych budowniczych reklamy internetowej w Polsce. Jego wiedza, doświadczenie, kontakty, ale też optymizm, energia, zarażający innych dobry humor będą świetnym wkładem w Grupę naTemat - rekomenduje Tomasz Machała, prezes spółek w Grupie naTemat, którego zastępcą na stanowisku dyrektora zarządzającego grupy będzie Rutkowski.

Poprzednio zastępczynią Machały i szefową butiku reklamy natywnej naTemat była Katarzyna Szpor, która odeszła z firmy we wrześniu ub.r. (więcej na ten temat).

W ostatnim półroczu Grupa naTemat uruchomiła cztery serwisy tematyczne: we wrześniu - Mamadu.pl dla rodziców (w grudniu jego redaktor naczelną została Małgorzata Ohme), w październiku - satyryczny ASZdziennik.pl, w listopadzie - INNPoland.pl o innowacjach w gospodarce i nauce, a w styczniu br. - Władcy Sieci o blogerach i youtuberach.

Grupa naTemat podaje, że jej przychody ze sprzedaży w ub.r. przekroczyły 5 mln zł, wobec 2,9 mln zł rok wcześniej.

- Konsekwentnie rozbudowujemy zespół sprzedaży oraz newsroom reklamy natywnej. Rosnące przychody firmy pokazują, że jest to właściwy kierunek. Zaproszenie Michała Rutkowskiego do Grupy naTemat pomoże nam wykonać kolejny krok na drodze rozwoju reklamy natywnej, przyczyni się do lepszego rozumienia potrzeb klientów i lepszych oferowanych przez nas rozwiązań - przekonuje Tomasz Machała. - Digital i świat reklamy cyfrowej prawie codziennie rozszerza się o nowe możliwości - nowe narzędzia, nowe kanały, nowe formaty, nowe możliwości dotarcia. W światowych publikacjach content marketing i native advertising są odmieniane przez wszystkie przypadki. I myślę, że nie ma dziś lepszego od naTemat miejsca na polskim rynku medialnym, żeby rozwijać się w tych obszarach - dodaje Michał Rutkowski.

W listopadzie ub.r. serwis naTemat.pl odwiedziło 1,64 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Poprzednio Michał Rutkowski przez 8 lat był dyrektorem zarządzającym agencji interaktywnej Tribal DDB. Przedtem przez półtora roku był marketing directorem dziennika „Nowy Dzień” wydawanego przez Agorę, a wcześniej ponad 8 lat pracował w agencji reklamowej DDB Warszawa, kolejno jako planner, senior planner i planning group director.

W grupie DDB współtworzył kampanie dla takich firm i instytucji jak McDonald’s, Unilever, Allegro, Agora, Kompania Piwowarska, Johnson & Johnson, Canal+ i Kancelaria Prezydenta RP. Był laureatem, a potem jurorem i prelegentem konkursów i konferencji branżowych, m.in. Effie, Media Trendy, IAB Forum, Startup Fest i Webstarfestival.

Dołącz do dyskusji: Michał Rutkowski przechodzi z Tribal DDB do Grupy naTemat

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
zapowiada się ciekawie ;)

powodzenia!!!
odpowiedź
User
BARNABA
Michał super gość! :-) Powodzenia!!!
odpowiedź
User
Mary
Gratuluję Panu Machała wyboru . Michał powodzenia ! Jestem pewna , że tu też się sprawdzisz;
odpowiedź