SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Międzynarodowe Targi Łódzkie: z pamiętnika targów

W ramach kampanii promocyjnej targów, Międzynarodowe Targi Łódzkie sięgnęły po najnowsze narzędzia e-pr oraz e-marketingu.

Tradycyjne działania zostały wsparte m.in.: elementami marketingu wirusowego. Dodatkową platformę komunikacyjną dla wystawców, gości targowych oraz mediów stanowią także pierwsze polskie blogi targowe, prowadzone dla Targów Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Video i Kinowego FILM VIDEO FOTO www.fvf.blox.pl oraz Międzynarodowych Targów Komunikacji Elektronicznej INTERTELECOM www.intertelecom2008.blogspot.com.

Kompleksową obsługę obu projektów zapewnia ASCO Group.

Dołącz do dyskusji: Międzynarodowe Targi Łódzkie: z pamiętnika targów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl