SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mindshare obronił budżet mediowy Lufthansy

Dom mediowy Mindhare w przyszłym roku będzie odpowiadał za planowanie i zakup mediów dla linii lotniczych Lufthansa. Obsługuje je w tym zakresie niezmiennie od 13 lat.

W przetargu na obsługę mediową Lufthansy, prowadzonym od lipca do września br., Mindhare Polska wygrał z Aegis Media Carat oraz IPG Mediabrands. - Zespół Mindshare’a nawet po wielu latach wspólnej pracy potrafi inspirować, tworząc i implementując nowe, kreatywne pomysły oraz rozwiązania mediowe. Udowodnił to podczas procesu przetargowego - uzasadnia Peter Görzel, senior manager advertising w Lufthansie.

Przetarg dotyczył 40 rynków na całym świecie, m.in. Polski.

 

Dołącz do dyskusji: Mindshare obronił budżet mediowy Lufthansy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl