SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MolecularLAB dostępny globalnie na platformie Omni Commerce

Narzędzie MolecularLAB do zarządzania markami stworzone przez agencję Molecular Worldwide wkrótce będzie dostępne dla wszystkich użytkowników holdingu reklamowego Omnicom w wyniku integracji z globalną platformą Omni Commerce uruchomioną w czerwcu br.

MolecularLAB zapewnia dostęp klientom Omni Commerce do narzędzi i technologii służącymi do zarzadzania markami w social commerce, D2C oraz na platformach sprzedaży internetowej.

Zapewnia analizę jakości treści na platformach sprzedaży internetowej (eRetail) oraz D2C, tworzenie rekomendacji strategicznych, zarządzanie, opiniowanie i akceptację projektów, a także wgrywanie treści na platformy sprzedażowe (syndication).

Pozwala też w czasie rzeczywistym monitorować działania konkurencji i zmiany na rynku oraz tworzyć efektywniejsze treści e-commerce, co zwiększa precyzję planowania kampanii obsługiwanych za pomocą Omni Commerce.

W pierwszym etapie, jeszcze w tym roku, planowane jest uruchomienie wymiany danych pomiędzy systemem analizy jakości treści na platformach eRetail (moduł MolecularLAB metrics®) a danymi dotyczącymi sprzedaży i efektywności, którymi dysponuje platforma Omni Commerce.

Molecular Worldwide to globalna agencja e-commerce, będąca częścią Omnicom Commerce. Specjalizuje się w zarządzaniu markami na platformach handlowych, takich jak Amazon, Walmart czy ASDA, przy wykorzystaniu technologii opartej na sztucznej inteligencji i automatyzacji.

Dołącz do dyskusji: MolecularLAB dostępny globalnie na platformie Omni Commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl