SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Multimedialna akcja ClickAd dla Simplus

ClickAd Sp. z o.o. - broker reklamy Internetowej - przeprowadza aktualnie świąteczną kampanię dla Simplusa, reklamującą tańsze połączenia z czterema wybranymi osobami. Działania wizerunkowe ClickAd mają na celu wsparcie promocji zestawów Simplus, które są jednocześnie nagrodami dla zwycięzców konkursu MTV Select - jednego z elementów kampanii. Jako, że promocja jest skierowana głównie do ludzi młodych, zdecydowano, że najwłaściwszym medium będzie, oprócz Internetu, telewizja muzyczna: w tym wypadku kanał MTV i serwis www.mtv.pl. Konkurs MTV Select polega na tym, że prezenterzy MTV zadają pytania na antenie programu, a widzowie odpowiadają na nie przez Internet.

Konkurs jest zsynchronizowany w czasie tak, że zaraz po zakończeniu programu w TV (od 17.00 przez godzinę) zbierane są odpowiedzi w Internecie. Część internetowa została wzbogacona o wirtualne panoramy 3D (w sekcji MTV Virtual), w których można oglądać bohaterów spotów telewizyjnych Simplusa podczas wigilijnej biesiady.

Bardziej dociekliwi Internauci, którzy klikną na główną bohaterkę znaną już ze spotów telewizyjnych czy bilboardów, będą mogli po przejściu na kolejną panoramę, poznać przemyślenia dziewczyny. Jako, że myśli większości młodych ludzi podczas spotkań rodzinnych skierowane są raczej w stronę spotkań w nieco młodszym gronie, taki obraz został przedstawiony również w konkursie.

"Cieszę się, że po raz kolejny mogliśmy podjąć działania mediowe integrujące Internet i telewizję, tym bardziej,że są to rozwiązania cieszące się coraz większym zainteresowaniem wśród uczestników konkursów, a co za tym idzie również reklamodawców" - powiedział Tomasz Wileński - Dyrektor Sprzedaży w ClickAd Sp. z o.o.

Konkurs MTV Select rozpoczął się 2 grudnia i potrwa do 11 stycznia. 

Dołącz do dyskusji: Multimedialna akcja ClickAd dla Simplus

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl