SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najlepsze biura sprzedaży reklamy on-line

Ad.net i Gazeta.pl liderami rankingu biur sprzedaży reklam.

To już trzecia edycja badania tygodnika Media i Marketing Polska., prowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC. Respondentami byli, jak zwykle, przedstawiciele agencji reklamowych i domów mediowych zajmujący się kontaktem z mediami.

W kategorii ogólnej sieć Ad.net zajęła na pierwsze miejsce ex equo z Gazeta.pl.

Adnet - 4,22
Gazeta.pl - 4,22
Onet.pl - 4,04
Interia.pl - 3,94
Wirtualna Polska - 3,93
Arbomedia - 3,62
IDM.net - 3,6
Clickad - 3,44


Komentarz Media i Marketing Polska

Wyraźnie zwiększyła się polaryzacja ocen biur. Ad.net i Onet.pl pozostają najlepiej ocenianymi biurami. Wysoka ocena ogólna biura reklamy portalu Gazeta.pl nie znajduje potwierdzenia w ocenie na wymiarach, dlatego jesteśmy ostrożni w zaliczaniu tego biura do grona liderów. Dobre wyniki utrzymała Interia, a Wirtualna Polska wyraźnie podniosła się po spadku w ubiegłym roku. ClickAd, IDMnet oraz ARBOmedia to biura wyraźnie gorzej oceniane. Generalnie wyniki należy traktować z większą ostrożnością niż w przypadku pozostałych rodzajów biur - mamy tu do czynienia ze znacznie mniejszą próbą oceniających {ciągle kontakt z reklamą internetową jest mniejszy niż z innymi typami mediów), co może powodować większe wahania ocen.

Prezentujemy ogólną ocenę danego biura reklamy internetowej w roku 2003, 2004 i 2005 oraz oceny na poszczególnych wymiarach w 2005 r.
Respondenci oceniali dane biuro w skali pięciopunktowej, gdzie 1 oznacza - bardzo źle, 3 - przeciętnie, a 5 - bardzo dobrze.
Na wykresie prezentujemy średnią ogólną ocenę poszczególnych biur reklamy w roku 2003, 2004 i 2005, pokazujemy także średnią wszystkich ocen dla biur reklamy internetowej w roku 2005.
Pozostałe wykresy prezentują oceny, które uzyskały biura reklamy na poszczególnych siedmiu wymiarach w roku 2005. Jest to procent respondentów, którzy uznali, że dane stwierdzenie pasuje do danego biura. Pokazujemy także średnią ocenę na danym wymiarze dla biur reklamy internetowej w roku 2005.
Wykresy dla poszczególnych wymiarów prezentowane są w kolejności kwestionariuszowej.
Wyniki prezentowane są bez podania istotności statystycznych, podajemy natomiast liczbę respondentów, którzy oceniali dane biuro.

- W połowie roku przeszliśmy reorganizację wszystkich działów firmy. Największy nacisk przy wdrażaniu zmian został położony na utrzymanie wysokiego poziomu obsługi i umacnianiu zaufania klientów. To właśnie opinie klientów są brane pod uwagę przy tworzeniu rankingu. Dlatego jego wyniki są tak istotne z naszego punktu widzenia. Kolejny rok (już piąty) w historii firmy kończymy niezmiennie jako sieć reklamowa nr 1 w Polsce – mamy największy udział w rynku reklamy on-line wśród sieci reklamowych, największy zasięg wśród wszystkich biur sprzedaży internetu a nasi klienci są najbardziej zadowoleni – mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający Ad.net.

Dołącz do dyskusji: Najlepsze biura sprzedaży reklamy on-line

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl