SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix zamówił serial dokumentalny na temat morderstw w Gilgo Beach

Netflix zamówił trzyczęściowy dokument o morderstwach w Gilgo Beach. W latach 1996–2011 znaleziono tam 11 ofiar jednego sprawcy. Producentem całości będzie firma, która w ubiegłym roku zrealizowała dla Netfliksa serial dokumentalny o księciu Harrym i Meghan Markle.

Wyprodukowany przez Story Syndicate („Harry i Meghan”) dokument będzie przedstawiał trwające od lat śledztwo, mające na celu oddanie sprawiedliwości rodzinom ofiar tajemniczego seryjnego mordercy z Gilgo Beach.

Sprawa pozostawała nierozstrzygnięta przez ostatnie 13 lat, aż do aresztowania podejrzanego w lipcu tego roku. Dokument będzie relacjonować wydarzenia w czasie rzeczywistym. Nowojorska policja zatrzymała domniemanego mordercę, którym okazał się Rex Heuermann, 59-letni zamożny architekt, z pozoru wiodący idealne życie. Profil psychologiczny sprawcy, stworzony przez specjalistów w 2010 roku, doskonale pasuje do biografii podejrzanego, ale ten nie przyznaje się do winy. Śledztwo wciąż trwa, a z domu domniemanego sprawcy policja w połowie lipca wywoziła dowody kilkoma ciężarówkami.

Współzałożycielka Story Syndicate, Liz Garbus, wyreżyseruje i będzie producentką wykonawczą serialu. Producentami wykonawczymi dla Story Syndicate są także współzałożyciel Dan Cogan, prezes i dyrektor operacyjny Mala Chapple oraz szef działu filmów dokumentalnych i non-fiction Jon Bardin.

Anne Carey, partnerka i prezes ds. produkcji Prodco Archera Graya, jest także producentką wykonawczą. Podobnie jak Elizabeth Wolff i Kate Barry.

Netflix ma globalnie 238 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W drugim kwartale 2023 globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 5,89 mln do 238,39 mln, a wpływy wzrosły rok do roku o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów. Platforma jest zadowolona z pierwszych efektów pakietu z reklamami i dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza swoim domem.

Dołącz do dyskusji: Netflix zamówił serial dokumentalny na temat morderstw w Gilgo Beach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl