SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix w spocie „Stranger Things” nawiązuje do programu TVN „Nie do wiary” (wideo)

Netflix udostępnił polski zwiastun trzeciej serii „Stranger Things”, w którym występuje Maciej Trojanowski, gospodarz emitowanego przed laty w TVN programu „Nie do wiary” o zjawiskach nadprzyrodzonych.

Maciej Trojanowski w spocie "Stranger Things" na Netfliksie Maciej Trojanowski w spocie

Spot promujący trzecią odsłonę „Stranger Things” nawiązuje do stylistyki programu „Nie do wiary”: ma podobne mroczne intro i oświetlenie, wystrój studia i kadrowanie prowadzącego. Maciej Trojanowski w zwiastunie serialu Netflixa tak jak w dawnym programie TVN ma charakterystyczną muchę i wykonuje typowy dla siebie gest zdejmowania okularów. Przy czym zamiast „Nie do wiary” pokazywana jest nazwa „Ne może być”.

W spocie Trojanowski w stylistyce znanej z programu TVN opowiada o głównych wątkach z pierwszych dwóch sezonów „Stranger Things”.

- 3 sezon Stranger Things nadchodzi, czy jesteście gotowi na powrót do Hawkins? Wszystkich, którym potrzebne jest przypomnienie, zapraszamy do Strefy Eleven - czytamy w opisie zwiastuna. Tymczasem w „Nie do wiary” zapraszano do Strefy 11.

 

„Stranger Things 3” od 4 lipca

Trzeci sezon „Stranger Things” pojawi się na Netfliksie 4 lipca, jego zwiastun w marcu br. w ciągu tygodnia obejrzano 22 mln razy, co jest rekordem w historii tej platformy. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/trzeci-sezon-serialu-stranger-things-juz-bije-rekordy Z serialem związana jest nowa kampania reklamowa Coca-Coli prowadzona w USA.

W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował wzrost wpływów o 22 proc. do 5,42 mld dolarów oraz 344 mln dolarów zysk netto. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 148,8 mln użytkowników. Pod koniec kwietnia firma poinformowała, że zwiększy swoje zadłużenie o 2 mld zł, a środki te zostaną przeznaczone na realizację nowych treści i zakup licencji do zewnętrznych produkcji.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. Według badania Gemius/PBI w maju br. przeglądarkowa wersja Netflixa zanotowała w Polsce 2,89 mln realnych użytkowników i 42,08 mln odsłon.

„Nie do wiary” w TVN przez 10 lat

Program „Nie do wiary” był emitowany od 1996 roku - najpierw w TV Wisła, a od jesieni 1997 roku w TVN. Zniknął z anteny w lutym 2007 roku.

We wrześniu 2012 roku program wrócił do emisji, pojawił się w ramówce TTV. Był pokazywany do grudnia 2013 roku.

Na przełomie 2008 i 2009 roku Polsat wyemitował 9 odcinków podobnego cyklu „Strefa tajemnic”, który także prowadził Maciej Trojanowski.

 

W spocie Netflixa była już Magda Gessler

W lipcu ub.r. Netflix wypuścił spot nowej serii „Orange is The New Black”, w którym Magda Gessler zachowywała się podobnie jak w „Kuchennych rewolucjach” TVN. Reklamę przygotowała agencja Gong.

Dwa tygodnie temu w spocie „Opowieści z San Francisco” Netflixa nawiązywano do Parady Równości, a w zwiastunie „Domu z papieru” pojawił się piłkarz Krzysztof Piątek ze swoim charakterystycznym gestem po strzeleniu gola.

Natomiast we wrześniu 2017 roku reklamy „Narcos” nawiązywały do meczów rozgrywanych wtedy przez piłkarską reprezentację Polski.

Dołącz do dyskusji: Netflix w spocie „Stranger Things” nawiązuje do programu TVN „Nie do wiary” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tawokularach
Urocze :)
0 0
odpowiedź
User
omo
Warto może porozmawiać z twórcami Nie do wiary. Są oburzeni.
0 0
odpowiedź
User
ciekawy
Co na to TVN?
0 0
odpowiedź